FANDOM

Шаблон:Widgets
ME.png
ME BDS.png

Вас попередили про підземні мінах навколо однієї зі станцій з двигуном на астероїді Х57. Шепард з командою будуть змушені покинути Мако і перейти мінне поле пішки.

ОтриманняРедагувати

Саймон на першій станції з двигуном попереджає про мінному полі, навколишньому другий станцію.

ВорогиРедагувати

ПроходженняРедагувати

Мета проста - пройти через мінне поле до станції з двигуном і не вибухнути. Завдання ускладнюється тим, що станцію крім хв охороняють батаріанци і турелі.

Можна знищити турелі за допомогою Мако з відстані, не заїжджаючи в коло детонаторів, а потім припаркувати броньовик у долині. Мінне поле доведеться перейти пішки.

Ідіть повільно і слідкуйте за індикатором в лівому нижньому куті екрану. Він показує, як близько знаходиться Шепард до найближчої міні. Примітка: місце розташування супутників командора для детонаторів значення не має. Якщо Шепард виявляється занадто близько, індикатор почне сигналити. Панікувати не варто - просто зробіть крок назад. Прокладаючи собі шлях, тримайтеся ближче до ящиків - вони не просто так тут стоять.

Коли Шепард підійде близько до станції, на команду нападуть батаріанци, в числі яких два ракетника. Можна використовувати кидок, щоб кинути ворогів прямо на міни, або, швидко діставшись до дверей, відключити їх і спокійно зайнятися батаріанцамі.

Завдання в Mass Effect 1

Випадкова вікі