FANDOM

MEI
270px
X1
MEI Enemy-SAH
Тип Кроган
Зброя Бластери (Великі плазмові дробовики Гетов)
Здібності Кроганскій розбіг
Здоров'я Дуже висока
Броня Дуже висока
Щити Дуже високі
Завдання Колізей
X1-модифікований піддослідний кроган, з яким стикається віч-на-віч Рендалл Езно в Mass Effect: Infiltrator.

Mass Effect: Infiltrator Редагувати

X1 є найстарішим випробуваним Директора і його створенням займався "Цербер" на станції Барн. За весь час на станції він зазнав серйозні генетичні та кібернетичні модифікації. Він у кілька разів більше, ніж нормальний кроган, зі значними змінами, внесеними стосовно його розміру передніх кінцівок і загальної м'язової маси. Кроган також був вдосконалений кібернетичними енерґетичними рукавицями і інтегрованими генераторами щитів. X1 не може говорити. Невідомо, чи є він підконтрольним "Церберу" завдяки одурманення, або він просто збожеволів після експериментів, через які пройшов.

Тактика Редагувати

  • На відміну від інших ворогів Mass Effect: Infiltrator, його броня буде знищуватися до знищення щитів. А можливість вичерпати його щити буде тільки тоді, коли вразливі місця його броні на спині будуть пробиті.
  • Цей ворог володіє величезним запасом здоров'я, щитів і броні. Щити будуть відновлювати свою цілісність на протязі довгого часу.