Фэндом

Mass Effect Wiki

UT-47A Кадьяк

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Шаблон:Widgets
PL.png
ME2.png
ME3.png
Човник UT-47A-модифікація звичайного човника "Кадьяк", оснащена парою бойових прискорювачів маси, які можуть застосовуватися для вогневої підтримки десанту або прикриття.

Запис у Кодексі Редагувати

Човник UT-47 спочатку створювався для непомітною висадки піхотинців Альянсу в тил ворога, був проданий союзникам, після чого його придбали вороги, а специфікації дізналися шпигуни. Тепер ті чи інші різновиди цього надійного транспорту використовуються по всій галактиці.

На "Кадьяк" моделі A спереду встановлена ​​мас-прискорювальна гармата, з якої можна вражати техніку. Оскільки човнику бракує гарматних портів, бійці в ньому часто ведуть вогонь по ворогах через бічний люк. У посібниках Альянсу такий метод обстрілу не рекомендується, оскільки він залишає внутрішню частину човника відкритою для відповідного вогню.

Бойове пілотування моделі 47A в атмосфері вимагає чималого вміння. Пілот повинен знизити масу човника, щоб полегшити керованість і збільшити швидкість, але при цьому залишити її достатньою, щоб протистояти віддачі, відповідного вогню противника і поганим метеоумови. Чимало пілотів перевантажували генератор поля на "Кадьяк" і в результаті виявлялася не над полем бою, а прямо на ньому.

Загальна інформаціяРедагувати

UT-47A зовні майже не відрізняється від звичайної моделі "Кадьяка", виключаючи тільки наявність знарядь. У зв'язку з тим, що це лише модифікація, а не корінна переробка моделі, можна припустити, що UT-47A, так само як і звичайний човник, має потужні системи захисту - кінетичні бар'єри, активну маскування, електронні системи протидії виявленню. Судячи з подібним зі стандартною моделлю розмірами, ця модель може перевозити таку ж кількість десантників-дванадцять солдатів-в спеціальному відсіку і двох-в пілотській кабіні.

Човник має вкрай високою маневреністю, так як його ядро ​​ефекту маси повністю нейтралізує вага корабля, а маршові двигуни використовуються тільки для визначення напрямку руху.

Поява в іграх серіїРедагувати

Такий човник зустрічається тільки в Mass Effect 3. Кілька човників має у своєму розпорядженні "Нормандія". Капітан Шепард неодноразово використовує їх для висадки на планети, куди не може приземлитися його(її) фрегат. Флот Альянса у великій кількості розпорядженні такими човниками-на них евакуюють біженців під час атаки Женців на Землю, а також висаджується десант під час битви за метрополію людства. У доповненні "Цитадель" можна побачити, що СБЦ користується такими човниками або сильно нагадують такі.

ГалереяРедагувати

<! - Interwiki links ->

Випадкова вікі