FANDOM

N7hq

N7 HQ - сайт BioWare з даними гравця, запущений 11 жовтня 2012. Він дозволяє користувачам відстежувати свій прогрес як одиночній компанії Mass Effect 3, так і в колективній грі. На сайті можна переглянути профіль, нагороди та інвентар колективної гри і досягнення, зароблені в одиночній кампанії.

6 червня 2013, додаток для пристроїв iOS Mass Effect 3: Datapad було видалено з App Store і його замінив N7 HQ.

Профіль Редагувати

У профілі можна відстежити рейтинг і встановити нагороду за випробування і переглянути профілі інших гравців.

Примітка: Можна приховати свій профіль в налаштуваннях приватності. У цьому випадку інші учасники не зможуть побачити його дані.

Огляд Редагувати

На цій сторінці відображаються загальні відомості про профіль:

  • Час, проведений в колективній грі.
  • Кількість зіграних ігор.
  • Кредити для покупки наборів.
  • Місце в світовому рейтингу N7.
  • Місце в світовому рейтингу по виконаним випробуванням.

Також на сторінці відображаються останні виконані випробування і випробування на підході.

Випробування Редагувати

На цій сторінці можна побачити всі можливі випробування і їх прогрес. Також тут показано скільки разів була виконана кожна задача і банери.

Для спрощення навігації вони розділені на три категорії:

  • Загальне
  • Інопланетяни
  • Зброя

В кінці сторінки відображаються випробування поточного тижня і всі минулі. За кожне виконане випробування присуджується золота медаль, в той час як знак невиконаної місії залишається сірим.

Персонажі Редагувати

Ця сторінка показує всіх розблокованих персонажів і їх рівень. При виборі певного персонажа, можна побачити його гілки умінь. Це функція дозволить вам порівняти вміння з іншими гравцями.

Інвентар Редагувати

Ця сторінка показує всі наявні предмети і зброю для мультиплеєра. Відображається їх рівень. Вони класифікуються за рідкості і розділені на п'ять закладок:

Списки лідерів Редагувати

Список лідерів відображає ваш рейтинг і порівнює з іншими гравцями. Перша таблиця показує рейтинг N7, друга рейтинг у випробуваннях. Зміни місць у рейтингах не вказуються.

Кожен рейтинг відображає місце гравця по світу і в країні. Також відображаються рейтинги друзів.

Досягнення Редагувати

Ця сторінка містить всі досягнення одиночної гри. Вони розділені на "відкриті" і "закриті". Також відображаються всі досягнення з доповнень.

Кодекс Редагувати

Кодекс включає в себе основні і додаткові статті про всесвіт Mass Effect.

Нагороди за випробування Редагувати

Ця сторінка показує всі зароблені за випробування банери для профілю. Тут можна змінити картинку, яка буде відображатися в профілі на сайті і в фойє колективної гри.

Примітка: Якщо під час зміни банера ви були в грі, то для його відображення її слід перезавантажити.

Галактична війна Редагувати

На цій станиці можна подивитися рівень готовності галактики одиночній кампанії. Також тут можна підвищити готовність за допомогою завдань, не входячи в гру.

Рівень готовності галактики Редагувати

За допомогою карти в галактичної війні можна переглядати рівень готовності і виконувати завдання в п'яти районах галактики для її підвищення. Після запуску завдання потрібно почекати деякий час, щоб підвищити готовність. Відсотки будуть залежати від часу виконання завдання.

З 6 червня 2013 ця функція з'явилася на сайті, після того як було закрито додаток Mass Effect 3: Datapad. Вона являє собою спрощену гру: кредити в якості нагороди були видалені, зникли характеристики флоту і тривалість місій.

Одночасно гравець може виконувати п'ять завдань. Вони знаходяться в п'яти галактичних регіонах, кожен з яких має по три локації. Місії поділяються на три групи за часом виконання і індексом готовності:

  • Короткі: 1 годину, +2,80% до індексу готовності
  • Середні: 3 години, +2,98% до індексу готовності
  • Довгі: 5 годин, +3,17% до індексу готовності

Місії Редагувати

Всього п'ятнадцять різних завдань, кожне з описом самої місії і його підсумків по завершенню.

  • Територія Альянсу систем
N7HQ Станція Вершина
N7HQ Командний центр
Станція «Вершина» - Командний центр: Станція "Вершина", що служила тренувальною базою, стала командним центром для військ Ради.
Альянс змусив ворога відступити. Станція «Вершина» продовжує працювати.
N7HQ Новерія
N7HQ Дослідна лабораторія
Новерія - Дослідницька лабораторія: На крижаній Новерії знаходяться наукові лабораторії, в яких ведуться самі передові дослідження в галактиці.
В результаті наступу Альянсу вдалося отримати цінні розвіддані.
N7HQ Камала
N7HQ Табір одурманення
Камала - Табір одурманення: Камала, колись колишня батаріанской колонією, зараз захоплена Женцями, які тут навчають своїх солдатів.
Сили Альянсу завдали ворогові серйозних втрат, знищивши центр підготовки нових солдатів.
  • Внутрішня територія Ради
N7HQ Гембат
N7HQ Аванпост ГОР
Гембат - Аванпост ГОР: Аванпост ГОР знаходиться на планеті Гембат, що колись належала кроганов. Завдання аванпосту-розвідка та протидія війську Женців.
Флот відвернув на себе противника, запобігши виявлення аванпосту.

N7HQ Менає
N7HQ Місячна база Фіракс
Менає - Місячна база «Фіракс»: Найбільша з лун Палава стала базою для турианца, що намагаються звільнити свою батьківщину від Женців.
Альянс надав необхідну підтримку з повітря, давши турианца відвоювати необхідну територію.
N7HQ Черк Саб
N7HQ Біженці
Черк Саб - Біженці: Газовий гігант Черк Саб є єдиним джерелом гелію-3 в системі, що робить надзвичайно вразливими біженців, які намагаються сховатися від Женців.
Флот забезпечив необхідну підтримку, що дозволило цивільним кораблям відступити в безпечне місце.
  • Зовнішня територія Ради
N7HQ Cyone
N7HQ Паливний склад
Ціон - Паливний склад: Паливний склад на Ціон постачає паливом кораблі турианців і азарі в цілому секторі. Крім того, він служить частиною оборонної системи Цитаделі.
Ударна група Альянсу зірвала ворожу операцію в цьому секторі, дозволивши Ціон відновити запаси.
N7HQ Еквітас
N7HQ Паладієві шахти
Еквітас - Паладієві шахти: Шахти на Еквітас поставляють паладій для створення броні і щитів кораблів союзників.
Війська Альянсу нейтралізували противника, що дозволило продовжити видобуток копалин.
N7HQ Тесія
N7HQ Флот азарі
Тесія - Флот азарі: Швидкий доступ до Цитаделі через ретранслятор робить Тесію стратегічно важливою точкою, тому рідну планету азари захищає більша частина їхнього флоту.
Альянс допоміг азари, які змогли перепочити і провести необхідний ремонт.
  • Аттичний траверс
N7HQ Тризуб
N7HQ Ірідієві шахти
Тризуб - Іридієві шахти: Тризуб - покрита бурхливими океанами планета, на якій знаходяться шахти, які постачають іридій для корабельних датчиків і швидкострільного зброї Альянсу.
Флот зумів звільнити головний космопорт Тризуба, повернувши шахти під контроль Альянсу.
N7HQ Калестон
N7HQ Шахти з видобутку нульового елементу
Калестон - Шахти з видобутку нульового елемента: Більша частина двигунів для кораблів Альянсу використовує нульовий елемент, видобутий в тендітних купольних містах Калестона.
Флот захистив купольні міста Калестона, зберігши в цілості інфраструктуру видобутку нульового елемента.
N7HQ Кет'ош
N7HQ Сенсорний масив
Кет'ош - Сенсорний масив: Кет'ош - стародавня кваріанська колонія, покинута під час повстання ґетів. Зараз на ній розпорядженні величезний масив датчиків, що відстежують переміщення кораблів в сусідніх секторах.
Кораблі Альянсу знищили масив датчиків, завдяки чому дружні суда зможуть рухатися невиявленими.
  • Системи Термінус
N7HQ Горвуг
N7HQ Розкопки в протеанських руїнах
Горвуг - Розкопки в протеанськіх руїнах: На Гарвуге були виявлені добре збережені дані і артефакти протеан, що привернуло на планету археологів і шукачів скарбів.
Ударна група Альянсу отримала необхідну інформацію і забрала протеанські артефакти.
N7HQ Туманність Годинник
N7HQ Корсари
Туманність Пісочний Годинник - Корсари: У туманності Пісочний Годинник діє безліч невеликих, але добре озброєних кораблів - від судів «Затемнення» з контрабандою до тюремних барж «Блакитного сонця».
Флот знищив війська Женців і зміг набрати незалежних агентів, які будуть допомагати Альянсу в подальшому.
N7HQ Омега
N7HQ Захоплена космічна станція
Омега - Захоплена космічна станція: Омега знаходиться на шляху до артефактів древніх технологій, що лежить за ретранслятором Омега-4. Крім того, на станції існує розвинений чорний ринок.
Флот атакував армію супротивника і перед відступом зміг отримати зразки раніше невідомої технології.

Військові ресурси-онлайн Редагувати

На цій сторінці відображаються деякі військові ресурси для одиночної гри Mass Effect 3.

  • Загін спецназу N7: Кожен раз, при виборі класу в колективній грі, ви отримуєте по 75 одиниць до військових ресурсів. Обмежень немає.
  • Втікачі з "Цербера": При проходженні Mass Effect: Infiltrator ви отримуєте 40 одиниць до військових ресурсів. Усього доступно три оновлення.

Випадкова вікі