FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3
ME3 MP
N7 Ураган
Тип  Пістолет-кулемет
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  Арсенал N7
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
40 240-300

N7 Ураган (англ. N7 Hurricane)-пістолет-кулемет з Mass Effect 3.

Опис Редагувати

Хоча деяким військовим не подобається цей пістолет-кулемет через невисоку точності стрільби, Альянс вважає, що його висока скорострільність прекрасно підходить для ведення загороджувального вогню. Хороший стрілок, використовуючи N7 Ураган, може "викошувати" супротивників одного за іншим. Офіцери Альянсу були настільки задоволені цією зброєю, що зараз він поставляється як табельну зброю в багато сполуки.

Використання Редагувати

N7 «Ураган» можуть використовувати: Ліара Т'Соні, Сузі, Арія Т'Лоак, Самара, Касуми Гото, Міранда Лоусон.

Отримання Редагувати

Пістолет-кулемет є частиною DLC Арсенал N7. Його отримають всі гравці, купивши колекційне видання гри і розширене цифрове видання (Digital Deluxe Edition).

В мультіплеере можна отримати в ході виконання операцій в якості нагороди в нагородному наборі (Commendation Pack). Тепер тільки в магазині мультиплеєра.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel ME3 SMG Heat Sink ME3 SMG Scope Upgrade ME3 Power Boost SMG ME3 Upgrade Assault Rifle Stability Damper ME3 SMG High-Velocity Barrel

Примітки гравців Редагувати

  • Головною перевагою зброї є його висока скорострільність, яка набагато вище, ніж у інших пістолетів-кулеметів, що робить його кращим вибором для ближнього бою. Цьому також сприяє його висока потужність.
  • До недоліків також можна віднести те, що висока скорострільність дуже швидко виснажує боєзапас, який при активній стрільбі "розтане" за лічені секунди.
  • Велика вага пістолета-кулемета можна компенсувати за допомогою модифікацій з надлегких сплавів.
  • Зброя непогано підходить для однопартійців, так як у них не закінчуються патрони.
  • N7 "Ураган" - модифікація пістолета-кулемета M-12 Цикада. По суті, це він і є, але в іншій кольоровій схемі і з іншими бойовими і технічними характеристиками.
  • Хороший вибір для штурмовика, так як при стрільбі в упор вбиває дуже швидко, а мале відстань до цілі нівелює проблеми з точністю.
  • Боєзапас можна розширити до 80 патронів, вирішивши таким чином проблему швидкого витрачання беопріпасов.
  • На цю зброю краще відразу поставити "Покращення магазину" і "Амортизатор віддачі", (якщо є DLC: Левіафан).
  • Найвищі показники - утрату і скорострільність.
  • Велика віддача і малий запас обойми.

<!-Навігаційні шаблони->

Зброя з гри Mass Effect 3

<!-Interwiki links->

Випадкова вікі