FANDOM

N7 "Валькірія"
Тип  Штурмова гвинтівка
Виробник  Альянс Систем
Тип ведення вогню  Відсічення в два постріли
Отримати  DLC: N7 шестерінки війни
DLC: Омега
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
16 144-180

Опис Редагувати

Після битви за Цитадель Альянс ввів в експлуатацію нову штурмову гвинтівку, внісши зміни в конструкцію популярного Месника. Тепер Валькірія - це стандарт для новобранців. Штурмова гвинтівка має продуманий дизайн і хорошу вогневу міць, за допомогою неї можна вести прицільний вогонь. Валькірію часто можна знайти на чорному ринку.

Лист Редагувати

Mail.png
Відправник: Сузі
Одержувач Шепард
Тема: Штурмова гвинтівка "Валькірія"

Кожен новобранець Альянсу отримує штурмову гвинтівку N7 "Валькірія". Телеметрія показує її відмінні характеристики в бою. Оскільки тепер "Нормандія" є кораблем Альянсу, мені вдалося отримати такі гвинтівки для кожного з членів команди. Перевірте шафка для зброї.

Сузі.

Використання Редагувати

N7 "Валькірія" можуть використовувати: Джеймс Вега, Ешлі Вільямс, Кайден Аленко, Гаррус Вакаріан, Явік, Найрін Кандрос, Заїд Массані, Самара, Грюнт.

Отримання Редагувати

Штурмова гвинтівка N7 "Валькірія"-частина DLC N7 шестерінки війни, який можна було отримати, зробивши попереднє замовлення у деяких розповсюджувачів. Також її можна знайти під час проходження DLC: Омега.

Сумісні модифікації Редагувати

Компенсатор віддачі Покращення магазину Бронебійна модифікація Довгий ствол Високоточний приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю Лезо інструметрона

Зауваження гравців Редагувати

  • Ця гвинтівка дає два постріли при натисканні "спускового гачка", що дуже ефективно в бою в тісному приміщенні або на вузькій вулиці, і дає їй перевагу перед іншими штурмовими гвинтівками.
  • Через високий утрати і високої точності, гвинтівка дуже хороша для ураження цілей на середній і далекій дистанції. Як і інші штурмові гвинтівки, Валькірія в рівній мірі ефективна проти бар'єрів, щитів і броні.
  • Гвинтівка володіє потрійним множником шкоди при стрільбі в голову.
  • Встановивши стабілізатор стрільби і приціл можна зробити з "Валькірії" якусь подобу снайперської гвинтівки. Її втрата буде компенсувати малу обойму, а стабілізатор віддачі дозволить випускати два патрона в одну точку.
  • Цією гвинтівкою озброєний(на) клон Шепард(а) - Солдат у бойовому симуляторі.

Випадкова вікі