FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3
"Цербер" атакував командний центр на Онтаріое. Приземлитеся на Онтароме і уникнете отримання контролю "Цербером" найважливіших точок доступу.

ОтриманняРедагувати

Завдання можна отримати у фахівця Трейнор відразу після сюжетної місії Пріоритет: Тесса. Як тільки будете готові - вирушайте в скупчення кеплерівського межа, система Ньютон і приземляйтеся на планету Онтаріо.

Примітка: ця локація, як і місця інших дій в завданнях N7, будуть добре знайомі любителям мультиплеєра.

ПроходженняРедагувати

Як тільки ви висадитеся, на вас відразу нападуть бійці "Цербера". Ховайтеся за найближче укриття і знищуйте їх будь-яким зручним способом. Будьте обережні: на верхніх поверхах є стрілки, а у дворі і прямо перед вами - інженери з турелями. З корисного в цій локації - панацелін у дворі (3 шт.), Технологія "Цербера" за 3000 кредитів (3 шт.), Медична станція в круглій кімнаті на другому поверсі, комплект броні під цією кімнатою. Квестові шифри "Цербера" знаходяться в одному з терміналів недалеко від шпилястий вишки з написом "comm 4" (але не в тому, що біля підніжжя цієї вишки, а в далекому з двох інших по праву руку від нього).

Після того як знешкодите першу хвилю "Цербера", біжіть на тіньову сторону локації до диверсійному пристрою. Як тільки ви його відключіть, почнеться друга хвиля нападу. Ворогів буде багато і йти вони будуть в основному з сонячної сторони.

Після того як розстріляти всіх (буде багато месників, стережіться!), Відключіть друге диверсійний пристрій "Цербера" і знову зв'яжіться з Грейс Сато. Будьте уважні, в третій хвилі нападу братимуть участь фантоми "Цербера". Після відключення третього пристрої завдання благополучно завершиться.

Примітка: ефективна комбінація проти месників і сотників - Стазис + хедшот з "Чорної вдови" (на рівні складності "безумство" для броньованих цілей може знадобитися два хедшота з повністю прокаченной "Чорної вдови").

ВорогиРедагувати

ТрофеїРедагувати

  • Поножі Аріаке Технолоджіс (під будинком в районі скругления)
  • Шифри "Цербера" для місії Цитадель: шифри "Цербера" в терміналі на вулиці біля бочок зліва від місця висадки
  • 10.000 кредитів (технологія Цербера 3 шт.)

НагородиРедагувати

КредитиРедагувати

Ресурси галактичної війниРедагувати

РепутаціяРедагувати

ВідеопрохожденіеРедагувати

Файл:Mass Effect 3 Part 56 N7 Центр зв'язку
Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі