FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png
Шаблон:ІнформаціяME2
  • Оригінальна назва: Blood Pack Communications Relay.
  • Умови: Після сканування планети Тарітой.
  • Завдання: Зібрати інформацію про дії "Кривавої зграї".
  • Противники: Найманці "Кривавої зграї", Клікс.

ПроходженняРедагувати

Провівши сканування планети Тарітой, система Люсарна, Туманність Півмісяць, буде знайдена аномалія. Попередній аналіз покаже присутність на планеті потужного комунікаційного ретранслятора. Протоколи передачі повідомлень характерні для найманців "Кривавої зграї". Поруч спостерігається скупчення кроганов і Ворку, імовірно проводяться шахтарські роботи. Виявлено також присутність невідомих форм життя. При висадці необхідно дотримуватися обережності. Туман на поверхні планети ускладнює навігацію. Орієнтуємося на центральну сигнальну вежу, до якої треба добратися, щоб відключити ретранслятор. В дорозі активуємо маяки, що вказують дорогу, відбиваємось від найманців з "Кривавої зграї" і кліксенов, обстежуємо закутки, збираючи необроблені матеріали, предмети, блоки даних. Добравшись до мети, розбираємося з ватажком найманців кроганов Саламулем, відключаємо ретранслятор, активуючи переговорний термінал, і повертаємося на борт "Нормандії".

Примітка: Іноді напарники можуть зникнути в тумані і їх не буде видно на радарі. Якщо почекати або трохи пройтися, то вони з'являться з туманною завіси.

ЗаписиРедагувати

  • Блок даних:

Шаблон:Записи ME2

  • Блок даних:

Шаблон:Записи ME2

  • Блок даних:

Шаблон:Записи ME2

  • Блок даних:

Шаблон:Записи ME2

Підсумки місіїРедагувати

Сталося зіткнення з невідомими ворожими формами життя. Бійці "Кривавої зграї" знищені.

  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:3750 знайдених + 3750 від "Цербера".
  • Решта: + 2000 платини.
Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі