FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
Шаблон:ІнформаціяME2
  • Оригінальна назва: Blood Pack Communications Relay.
  • Умови: Після сканування планети Тарітой.
  • Завдання: Зібрати інформацію про дії "Кривавої зграї".
  • Противники: Найманці "Кривавої зграї", Клікс.

ПроходженняРедагувати

Провівши сканування планети Тарітой, система Люсарна, Туманність Півмісяць, буде знайдена аномалія. Попередній аналіз покаже присутність на планеті потужного комунікаційного ретранслятора. Протоколи передачі повідомлень характерні для найманців "Кривавої зграї". Поруч спостерігається скупчення кроганов і Ворку, імовірно проводяться шахтарські роботи. Виявлено також присутність невідомих форм життя. При висадці необхідно дотримуватися обережності. Туман на поверхні планети ускладнює навігацію. Орієнтуємося на центральну сигнальну вежу, до якої треба добратися, щоб відключити ретранслятор. В дорозі активуємо маяки, що вказують дорогу, відбиваємось від найманців з "Кривавої зграї" і кліксенов, обстежуємо закутки, збираючи необроблені матеріали, предмети, блоки даних. Добравшись до мети, розбираємося з ватажком найманців кроганов Саламулем, відключаємо ретранслятор, активуючи переговорний термінал, і повертаємося на борт "Нормандії".

Примітка: Іноді напарники можуть зникнути в тумані і їх не буде видно на радарі. Якщо почекати або трохи пройтися, то вони з'являться з туманною завіси.

ЗаписиРедагувати

  • Блок даних:
ME2 КПК(1)
До уваги всіх робітників:

Вистачить копати на цій ділянці! Там вже нічого не залишилося! Негайно переходите до наступних шахтам!

--Саламуль

  • Блок даних:
ME2 КПК(1)
До уваги всіх робітників:

Зараз же назад! Рятувальні човники вже на підході. Коли вони прилетять, ті, хто не опиниться в точці збору, залишаться з цими проклятими жуками!

--Саламуль

  • Блок даних:
ME2 КПК(1)
Саламуль:

Я більше не можу перекидати Ворку з Омеги. У Гарма своїх проблем вистачає. Мабуть, доведеться тобі взяти себе в руки і розібратися зі справами, як личить чоловікові.

Спробуй відзначити кордону маяками. Може, ці тупі Ворку попросту йдуть в туман і там губляться?

-Калюск

  • Блок даних:
ME2 КПК(1)
Саламуль:

Де матеріали? Ти займаєшся здобиччю або чекаєш, поки Ворку порозумнішають?

Наша людина на Ілліуме не може вічно нас прикривати. Проарінуй матеріал ще трошки, і нам доведеться пробивати собі шлях кулаками.

Можеш здогадатися, в якому сказі я через це буду.

Калюських

Підсумки місіїРедагувати

Сталося зіткнення з невідомими ворожими формами життя. Бійці "Кривавої зграї" знищені.

  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:3750 знайдених + 3750 від "Цербера".
  • Решта: + 2000 платини.
Завдання в Mass Effect 2