Фэндом

Mass Effect Wiki

N7: Покинута шахта

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Шаблон:Widgets
ME2.png

ПроходженняРедагувати

Провівши сканування планети Еквітас, система Фортіс, Пустищі Міноса, буде знайдена аномалія. Сканування поверхні вкаже на можливу присутність в шахтах інопланетних і аномальних форм життя. Місцезнаходження персоналу невідомо. Обстежуємо зону висадки. Спочатку знайдемо вхід в шахти. Праворуч від нього буде лежати скелет, поруч з яким знаходиться контейнер з емблемою організації "Цербер", що містить більшість трофейних кредитів. Відразу ж зайшовши в шахти, зустрічаємо хаска, який не звертає на вас увагу до тих пір, поки до нього не підійде незабаром ще група хасков. Убивши їх, читаємо блок даних, що лежить на столі. Праворуч від столу, трохи віддалік, буде контейнер з іридію. Потім спускаємося вглиб шахт. Зверху зістрибне хаски, убегающий далі по дорозі. Він приведе вас до групи хасков і кодлу, що лежать на землі. По обидві сторони від лежачих хасков, стоятимуть два вибухонебезпечних контейнера.

Примітка: Не стріляйте в вибухонебезпечні контейнери поки хаскі не встануть вони, а інакше вони не отримають шкоди.

Убивши хасков, збираємо ще іридій, що лежить в контейнері біля краю стіни. Далі зустрічаємо кодло і ще пару хасков. Убивши їх, збираємо іридій. Вище буде знаходитися контейнер. Контейнер доведеться зламати, щоб дістатися до трофейних кредитів. Просуваючись далі, зустрічаємо ще іридій, а після і хасков: двох зістрибнула зверху і кілька підійшли з тунелів спереду. Також з переднього тунелю з'явиться кодло з яким можна швидко розправитися, вистріливши в два вибухонебезпечних контейнера. Поруч можна знайти дозатор панацеліна. Піднявшись нагору, збираємо боєзапас до важкого зброї і розстрілюємо хасков внизу. Якщо їх занадто багато, то можна спуститися із зворотного боку. Сузі повідомить, що в дальній кімнаті помічена дивна сигнатура, що виходить від артефакту, розташованого в дальній кімнаті. Наше головне завдання - знищити його. Для цього потрібно знищити дві бомби, встановлені по краях артефакту. При цьому нам будуть заважати натовпу хасков. Знищивши бомби, почнеться ролик після якого місія буде закінчена.

Примітка: хаскі не нескінченні, але їх досить багато. Знищивши хасков, можна спокійно зламати контейнер, підірвати бомби і повертатися на "Нормандію".

На цю місію найкраще брати напарників, які володіють дробовиками або біотика, так як хаскі на високих рівнях складності досить швидко забираються наверх.

Розвідник може скористатися тактичної маскуванням, щоб швидко пройти через хасков і підірвати артефакт.

Підсумки місіїРедагувати

  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:**Фінансування Цербера:3750
    • Знайдені кредити:3750
  • Мінерали:**Іридій:+2000
  • Боєприпаси до важкого зброї: 2 контейнера
Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі