Фэндом

Mass Effect Wiki

N7: Паливні реактори

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME3.png

Перервався зв'язок з одним з ключових сховищ, флот Альянсу Систем залишився без палива. Капітану Шепард(у) необхідно відвідати сховище і відновите його роботу.

Отримання місії Редагувати

Можна отримати після виконання завдання Пріоритет: Дредноут Ґетів. На командному містку "Нормандії" вам повідомить про неї Саманта Трейнор.

Проходження Редагувати

Поговоривши з Райлі, проходите через отвір, який відкриється за її спиною. Поверніть відразу направо (в навантажувальний відсік) і активуйте дисплей крана. На дисплеї буде видно однопартійці і майданчик під краном. Принцип управління краном простий: центральна кнопка опускає/піднімає захоплення, а бічні кнопки - рухають кран вправо і вліво, з вантажем або без. Таким чином потрібно перетягнути два контейнери зліва направо, щоб звільнити шлях.

Чи не спускаючись вниз, зайдіть за стіл з двома моніторами і активуйте продувку сектора А1.

Тепер можете спуститися вниз і слідувати за цілевказівником, який приведе загін до панелі управління паливним стрижнем. Активуйте його. Як тільки паливні стрижні виявляться включеними, на загін накинуться хаскі. Генератори бар'єрів знаходяться вгорі навпроти панелі управління. Вимкніть їх в першу чергу.

Після перестрілки потрібно закрити дві цистерни. Поруч з дальньою цистерною знаходиться панель управління реактором. Її необхідно активувати, щоб перезапустити реактор. І знову на загін полізе всяка нечисть.

У самий розпал перестрілки Райлі попросить допомоги. Можна відправити одного бійця до неї на допомогу, а можна і не відправляти. Після того як разберетёсь з противником, активуйте панель, починаючу запуск реактора і повертайтеся до точки вилучення.

ВорогиРедагувати

ТрофеїРедагувати

НагородиРедагувати

КредитиРедагувати

Ресурси галактичної війниРедагувати

РепутаціяРедагувати

Цікаві факти Редагувати

Дія місії розгортається на мультіплєєрной карті Опорна база "Реактор".

ВідеопрохожденіеРедагувати

Файл:Mass Effect 3 Part 45 N7 паливні реактори
Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі