Фэндом

Mass Effect Wiki

N7: Неминуче зіткнення

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME2.png

Корабель "Зламана стріла" падає на поверхню планети. Його двигуни відключені. Потрібно включити двигуни і нормалізувати орбіту до падіння корабля.

Проходження Редагувати

Сканування в системі Наріф, туманність Пилоса, виявить на орбіті планети Йонус покинутий корабель, який стрімко наближається до її поверхні. Його сигнал збігається з сигналами корабля "Зламана стріла". У декларації корабля зазначено, що він везе боєприпаси. Якщо не втрутитися, корабель зіткнеться з Йонусом. Висока ймовірність знищення людський колонії "Безмежність", найбільшою житлової зони на планеті. До того ж на борту "Зламаною стріли" виявлено гети, що, можливо, ускладнить операцію з порятунку корабля.

Сузі відміряє таймер до падіння і повідомить про дії, які потрібно здійснити для запобігання падінню. Після висадки у вас буде шість хвилин для того, щоб виконати завдання, діставшись до двигуна і включивши його. На кораблі буде безліч мертвих тіл. Поруч з місцем початку місії буде лежати журнал капітана.

Жовтий рівень готовності:

Червоний рівень готовності!

Відключення

Після цього потрібно буде виконати взлом двері, щоб відкрити її. У кімнаті будуть перебувати три гета-бійця. Знищивши їх, беремо панацелін з медичної станції і очищений іридій, який лежить за ящиками з лівої стіни. Також можна прочитати звіт про стан корабля.

Навігаційний статус Статус системи життєзабезпечення Стан двигуна

Далі активуємо консоль поруч, щоб відкрити двері і проходимо по коридору в моторний відсік. Спустившись трохи нижче, потрапляємо під вогонь гетів з височини. Особливо багато шкоди завдаватимуть гети ракетники. Зліва за ящиками буде ще очищений іридій, який можна взяти не потрапивши під вогонь. Розправившись з гетами, включаємо перший контакт і знову ховаємося в укритті. Убивши ще одну хвилю гетів, проходимо по трубах і включаємо "контур 2". З'являться ще гети, яких можна вбити, а можна пробігти по сходах праворуч і за допомогою злому включити двигуни. Перебуваючи поруч з консоллю, ви будете недосяжні для вогню противника.

Примітка: Розвідник може легко завершити цю місію за допомогою тактичної маскування, включаючи її до відключення кожного з контуру.

Після виконання місії вам прийде лист на термінал Нормандії:-->

Mail.png
Відправник: Рафаель Колон, губернатор колонії Фаргоне, Йонус
Тема: "Нормандії": Спасибо

Екіпажу"Нормандії":

Ми отримали ваші позивні зі "Зламаною стріли". Наскільки нам стало зрозуміло, саме вам наша колонія зобов'язана порятунком від катастрофи.

Ви не тільки знищили гетів і перешкодили судну врізатися в нашу колонію, але також врятували близько сотні ящиків з обладнанням, які напевно були б знищені при зіткненні.

Завдяки вам ми врятовані і можемо продовжувати постачати зброю колоніям на кордонах простору гетів.

Вся колонія Фаргоне висловлює вам свою нескінченну вам вдячність.

Підсумки місії Редагувати

  • Окуляри досвіду:125 (156)
  • Кредити:**Фінансування Цербера: 3750
  • Мінерали:
    • Очищений іридій: 2000

Випадкова вікі