FANDOM

Шаблон:Widgets
ME3

ОписРедагувати

"Цербер" намагається захопити стару військову установку на Тучанке. Це завдання можна отримати, поговоривши зі фахівцем Трейнор після сюжетної місії Пріоритет: Сур'Кеш. Відправляйтеся в скупчення Кроганская ДМЗ, система Арал, і приземляйтеся на Тучанку.

ПроходженняРедагувати

Ваша команда висадиться поруч з центром управління наземними знаряддями. "Цербер" ще не знає, що ви тут. Позбавтеся від ворогів у цій області. Слідкуйте за бойовими інженерами, які встановлюють турелі. Краща тактика в цьому випадку-дозволити їм встановити одну турель, а потім зламати її.

Коли стане безпечно, прочешіть область на наявність корисних речей. Активуйте термінал в Центрі управління. Виявиться, що "Цербер" відключив харчування, і це потрібно виправити. Дві енергетичні консолі знаходяться приблизно в тому ж районі, в якому загін почав завдання. Щоб відновити подачу енергії, доведеться битися з величезним числом бійців "Цербера", у тому числі і з Месниками. Зачистіть область, активуйте перемикачі (для цього потрібно буде вистрілити в замки, які закривають ящики). Після цього повертайтеся назад в Центр. І знову перестрілка зі штурмовиками, сотників, і військовим інженерами "Цербера". Як тільки з ворогами внизу буде покінчено, піднімайтеся назад в Центр, але будьте обережні - там залишилася пара солдатів. Активуйте ще раз пульт управління - завдання завершено.

ТрофеїРедагувати

  • У 3-х купах сміття знайдете 10.000 кредитів
  • Рукавички "Армакс Арсенал" - поруч з Центром управління, від аптечки наліво і вниз
  • Старі креслення - на комп'ютерній панелі в Центрі управління; використовується для другорядної місії Цитадель: Покращена електромережу.

ВорогиРедагувати

НагородиРедагувати

КредитиРедагувати

Ресурси галактичної війниРедагувати

ВідеопрохожденіеРедагувати

Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі