FANDOM

ME2
  • Оригінальна назва: Explore Crashed Ship.
  • Умови: Після сканування планети занет.
  • Завдання: Обстежити уламки корабля "Естеваніко".

Проходження Редагувати

Провівши сканування планети занет, система Плойтарі, туманність Годинники, буде знайдена аномалія. Усім кораблям наказується сканувати частоти в пошуках позовних вантажного корабля "Естеваніко", зниклого в цьому секторі рік тому. Альянс зацікавлений в отриманні будь-яких даних пов'язаних з ним. Винагорода за будь-які відомості, які прояснять долю корабля, гарантуються. Сканування виявило на поверхні планети сліди великого корабельної аварії. Позивні розбився корабля схожі з позивними торгового вантажного корабля Альянса, "Естеваніко". Корпус судна і системи життєзабезпечення серйозно пошкоджені, проте кілька членів екіпажу могли залишитися в живих. Рекомендована максимальна обережність. На завданняШепардвідправляється один(на), висадка пройде за допомогою човника. Необхідно обстежити уламки і відключити головний контур, в червоній зоні. Корабель завис над прірвою, часті падіння уламків загрожують порушити баланс. Від зони висадки просуваємося до сходів, спускаємося вниз до платформи. Зверху, пострілом, збиваємо шматок перекриття. Піднімаємося по перекриттях до турбін, заплигуємо на платформу, переходимо два містки, спускаємося вниз. З впав моста піднімаємося на сусідню драбину, потім зістрибує до точки доступу до контуру. Забираємо дані і евакуюючи з корабля. На особистий термінал прийде подячний повідомлення від Доктора Річарда Талоса, з музею галактичних досліджень Альянсу.

Нормандія Редагувати

Виконавши завдання, ви отримаєте лист:

Mail
Відправник: Доктор Річард талое, Куратор
Музей галактичних досліджень Альянсу, Земля.
Тема: Чудова знахідка!

Велике вам спасибі за дані, знайдені серед
уламків"Естеваніко". Судячи за цими даними, корабель атакували найманці "Кривавої зграї" і бійці-Ворку. Згідно з наявною інформацією, на той момент члени екіпажу"Естеваніко" виявилися першими представниками Альянсу, зустріли Ворку. Ох і злякалися ж вони, напевно! Ми висилаємо спеціальні команди для збору експонатів для музею.

Ще раз спасибі за внесок у нашу справу.

Підсумки місії Редагувати

  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:3750 знайдених + 3750 від «Цербера».
  • Решта: +2000 іридію.

Випадкова вікі