Fandom

Mass Effect Wiki

N7: Кваріанська аварія

3822статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Шаблон:Widgets
ME2.png
  • Оригінальна назва: Quarian Crash Site.

ПроходженняРедагувати

Провівши сканування планети Гей-Хінном, система Шеол, Центр Аїда, буде знайдена аномалія. Сканування поверхні виявить наявність розбитого корабля кваріанского виробництва. Ідентифікувати корабель неможливо. Кількість форм життя поблизу не визначено. Прохання про допомогу класифікована як дуже термінова. З подробицями візиту групи можна ознайомитися прочитавши особисті записи. У таборі, поруч з місцем висадки, знаходиться тяжкопоранених кваріанка Форзан вас Іден. Евакуації постраждалої будуть заважати численні полчища варренов. Головне завдання не допустити їх до тіла вижила. Відбивши кілька атак, повертаємося до човника, а потім на «Нормандію». Дані про розвідувальному кораблі «Сіанід» будуть автоматично відправлені на «Іден». На особистий термінал прийде лист подяки від капітана Ісін'Маль вас Іден, за порятунок молодого кваріанского героя.

Підсумки місіїРедагувати

  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:7500 від «Цербера».
  • Решта:+2000 паладію.
Mail.png
Відправник: капітан Ісін'Маль вас ідейно
Тема: капітану Шепарду

Прошу прийняти мою щиру подяку за спроби виявити місце краху "Сіаніда". У цього корабля багате минуле, пов'язане як з мігрують флотом, так і з "Цербером", і ми раді, що його уламки будуть зібрані нашим народом. Знайшовши лейтенанта Форзана, ви повернули Флоту одного з наймолодших і шанованих героїв. Ваші старання допомогти кваріанцам знайти нову батьківщину не будуть забуті.

З повагою, капітан Ісін'Маль вас Ідена

ПриміткиРедагувати

  • Розвідувальний корабель "Сіанід" згадувався в книзі "Сходження"
  • Капітан "Іден", Ісін'Мол (Маль) також згадувався в "Сходженні", як і його "Іден".
Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі