FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png

Шаблон:ІнформаціяME2

  • Оригінальна назва: Captured Mining Facility.
  • Умови: Після сканування планети Геліме.
  • Завдання: Обстежити територію комплексу.

Вороги Редагувати

ПроходженняРедагувати

Провівши сканування планети Геліме, система Зелена, туманність Півмісяць, буде знайдена аномалія. У районі гірничодобувного комплексу на поверхні планети помічені найманці. Комплекс належить корпорації "Ельдфель-Ешланд Енерджі". Визначена приналежність найманців до угруповання "Затемнення". Передавач сигналу лиха відключений. Сенсори показують множинні сліди злетів космічних літальних апаратів з території комплексу. Висадившись на посадочній платформі, просуваємося вглиб комплексу. Переглядаємо записи комп'ютера з вантажного відсіку про корабель "Тер Алан", проходимо до службових корпусам. Після знищення кількох найманців надійде завдання з'ясувати цілі "Затемнення". У лівому відгалуженні підбираємо предмети, зламуємо двері. З тіла убитого підбираємо КПК, із записами про напад найманців. Просуваємося до головного комп'ютера, що знаходиться в центрі майданчика. Відбившись від супротивників, активуємо машину, запускаємо процес розшифровки запису про місцезнаходження корабля "Тер Алан". Поки буде йти розшифровка, в комплексі з'являться численні загони найманців разом з капітаном Ворлеоном. Зламавши опір і відправивши розшифровані дані на аналіз в "Цербер", повертаємося на "Нормандію".

НотаткиРедагувати

  • Найманців можна оточити з двох сторін, активувавши місток праворуч. Або, навпаки, перебити найманців зі снайперських гвинтівок, як тільки вони почнуть заходити в двері.

Підсумки місіїРедагувати

  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:7500 знайдених + 7500 від "Цербера".
  • Решта: +4000 паладію.
Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі