Фэндом

Mass Effect Wiki

N7: Запущені "Дротики"

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Шаблон:Widgets

ME2.png
Шаблон:ІнформаціяME2
  • Оригінальна назва: Javelin Missiles Launched.
  • Умови: Після проходження завдання «База"Синіх світил"» і прочитання листа з особистого терміналу.
  • Завдання: Зупинити запущені ракети "Дротик".
  • Противники: батаріанци.

ПроходженняРедагувати

Колонія Альянсу на планеті Франклін, система Скепсис, Колиска Сигурда, піддалася нападу радикальних батаріанцев. Терористи зайняли довколишню базу ракет"Дротик" і запустили дві ракети в напрямку колонії. У випадку, якщо ракети досягнуть мети, ймовірність виживання колоністів прагне до нуля. Система, що активує механізм самознищення ракет, знаходиться в приміщенні бази і добре охороняється батаріанцамі. Сили Альянса розбиті. Якщо втратити цю колонію, саму перспективну в цьому секторі, експансія Альянсу в системах Термінус буде серйозно загальмована. Після висадки у загону буде всього п'ять хвилин, за цей час треба встигнути очистити базу від противника і підірвати випущені ракети. Наприкінці виявиться, що код для знищення ракет всього один. Доведеться зробити важкий вибір між житловим районом та індустріальним. Вибравши перший варіант для порятунку-розвиток колонії зупиниться і вона прийде в занепад, вибравши другий-загине багато мирних жителів, але з'явиться надія на відновлення і розвиток колонії. Винісши вердикт, повертаємося на "Нормандію".Примітка:після вибору в журналі буде записаний результат місії, протилежний вашим вибором. Однак це лише помилка в описі завдання в журналі. По виході з локації результати проходження (вибору) у вікні звіту за завданням відображаються вірно.

Підсумки місіїРедагувати

  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:3750 знайдених + 3750 від "Цербера".
  • Паладій: 2000
Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі