FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2.png
Шаблон:ІнформаціяME2
  • Оригінальна назва: Hahne-Kedar Facility.
  • Умови: після обстеження покинутої наукової станціїі прочитання листа на особистому терміналі.
  • Завдання: відключити заражену складальну лінію.
  • Противники: Роботи "Локі", "Фенріс".

ПроходженняРедагувати

Судячи з усього, вірус, що вразив роботів у всьому секторі, виник на заводі "Хані-Кедар". Завод розташований на планеті Капека, система Гаскінс, туманність Титана. Для припинення розповсюдження вірусу необхідно відправитися в заражене місце і зупинити виробничий конвеєр. Просуванню до головного комп'ютера будуть заважати численні роботи "Локі" і "Фенріс". Весь час просуваємося вперед, інакше потік роботів не вичерпається. Виконавши завдання, повертаємося на борт "Нормандії". Причиною масового зараження послужили несправні модулі стримування, робота яких приводила до регулярних поломок пов'язаних з ними компонентів.

НотаткиРедагувати

Є дуже простий спосіб пройти завдання за розвідника:коли опинитеся поруч з роботами, включіть тактичну маскування і пробіжіть повз; ворогів нехай відволікають напарники. Нові Локі НЕ будуть з'являтися, поки не буде знищена поточна хвиля. Поки роботи будуть брести в вашу сторону, у вас достатньо часу і щоб відкрити ящик з нульовим елементом, і щоб пройти до потрібного комп'ютера.

Пробігти можна будь-яким класом. А на складності "безумство" деяким навіть буде простіше пробігти з 1-10 спроби, ніж намагатися повільно просуватися крізь натовп роботів.

НагородиРедагувати

ДосвідРедагувати

  • 125 очок

КредитиРедагувати

РештаРедагувати

Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі