FANDOM

ME3

Отримання завдання Редагувати

Цю місію видасть Саманта Трейнор, відразу ж, як тільки Ви опинитеся на «Нормандії» після виконання другорядної місії Тучанка: Туріанський загін або Аттичний траверс: Рахні. Бойовики "Цербера" напали на цивільне населення планети Беннінг. Рушайте на Беннінг (скупчення Потік Арктура, система Ейлер). Слідуйте за цілевказівником. Сперше потрібно зачистити верхні вулиці від солдатів "Цербера" (втім чи справді це "Цербер" поки не ясно).

Проходження:Редагувати

Ця місія трохи відрізняється від інших. Дія відбувається в невеликій локації, але на відміну від інших місій, тут немає звичного для Mass Effect ігрового коридору. Ви з самого початку можете йти на всі чотири сторони... В нашому випадку, в будь-яку будівлю на Беннінг (Для зручності збору трофеїв, ми вкажемо список корисних предметів в кінці опису, а не по ходу проходження).

Отже, перша перестрілка - верхні вулиці. Ви можете йти напролом, а можете обійти ворогів праворуч. У кожному разі, ворогів буде чимало. Залишаючись під прикриттям стін, стріляйте здалеку.

Потім по цілевказівником пробивайтеся до вцілілих цивільних, і захистіть їх. На Вас полізе натовп бійців "Цербера". Праворуч від місця з Вашими підопічними буде блок №5. Якщо пройти через нього - опинитеся на посадочному майданчику, а вниз ведуть сходи. Постарайтеся зайняти цю будівлю якомога раніше, інакше з двору і з боку майданчика через нього до Вас будуть підбиратися Штурмовики. А якщо Ви граєте на "божевіллі" - вони можуть доставити Вам багато клопоту.

Як тільки з ворогами буде покінчено - можна біжати до посадкової майданчику закінчувати місію, але спочатку зберіть трофеї.

Вороги в місії N7: Викрадення "Цербером"Редагувати

Трофеї:Редагувати

  • Ємнісний шолом - на землі, правіше мобільного будівлі №22, на розі будівлі № 97;
  • Жетон - посеред двору, недалеко від ємнісного шолома лежить на землі, між будівлями №22, 25 і 27; біля колони, якщо стояти спиною до 27-го вагончика (досить складно помітити).

Не пропустіть жетон! Він потрібен для квесту Цитаделі Беннінг: докази.

КредитиРедагувати

  • 10 000 по ходу місії, 10000 фінансування Альянсу.

НагородаРедагувати

  • 10 000 кредитів - фінансування Альянсу
  • Військові ресурси - Першийарктуріанский підрозділ
  • 5 очок репутації

ВідеопрохожденіеРедагувати

Mass Effect 3 Part 26 (N7 Похищения Цербером - Беннинг)18:37

Mass Effect 3 Part 26 (N7 Похищения Цербером - Беннинг)

Завдання в Mass Effect 3

Випадкова вікі