FANDOM

Шаблон:Widgets

ME2

ПроходженняРедагувати

Віддайте Арії Т'Лоак блок даних (Омега: Архангел: знайдений блок даних), натомість вона видасть координати тайника контрабандистів з «Затемнення». База знаходиться на планеті Даратар, система Фаріар, Туманність Пісочний годинник.

«Цербер» украй зацікавлений в тому, щоб роздобути матеріали, що зберігаються на цій базі. Будь оперативник, що роздобув що-небудь з таємного місця, буде щедро винагороджений. «Затемнення» віддасть перевагу знищити вантаж, ніж поступитися його конкуруючої організації. Вантаж охороняється трьома роботами ІСВІТ. При вигляді загону буде запущена програма знищення всього контрабандного вантажу. Чим більше контейнерів вціліє, тим вище буде винагороду від «Цербера». Спочатку доступно двадцять контейнерів. Збереження половини з них - не найгірший розклад.

Примітка: - постріляйте в роботів. Вони звернуть увагу на вас і забудуть про контейнери.

Якщо у нас з собою Каїн, заряджений на хоча б один постріл, то можна скористатися хитрістю. Відразу після висадки записуємося і тут же читаємо збереження. Після цього всі роботи будуть розташовані купчасто приблизно в центрі великої відкритої площадки, а не розкидані по трьох віддаленим один від одного точках і маршируючим кожен у свій бік. Один постріл по цій трійці знищить їх разом, ніж легко досягається захоплення всіх 20-і ящиків. Однак на божевільному рівні складності знищити їх усіх одним пострілом не вийде: хоча всі щити і будуть здерті, але у кожного залишиться приблизно по половині броні. Чи робити другий постріл - можливість зарядити Каїн на 200% і більше досягається поліпшеннями боєзапасу важкої зброї та модифікаторами броні - або добивати більш стандартними методами, можна вирішити за обставинами.

Примітка: вам будуть дуже кориснібойові дрони, відволікаючі ворогів від вас, або від ящиків.

ЗаписиРедагувати

  • Система техобслуговування:

Шаблон:Записи ME2

  • Система безопасноти:

Шаблон:Записи ME2

Підсумки місіїРедагувати

(-) З 20 ящиків ви зуміли врятувати

  • Окуляри досвіду: 125.
  • Кредити: 180 за кожен ящик + 3750 від «Цербера».
  • Решта: +500 нульового елемента.
Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі