FANDOM

Шаблон:Widgets

ME2
Шаблон:ІнформаціяME2
  • Оригінальна назва: Blue Suns Base.
  • Умови: Після проходження завдання "Стронцієвий мул" і прочитання листа з особистого терміналу.
  • Завдання: Припинити нападу "Синіх світил".
  • Противники: Бійці "Синіх світил", роботи "Имира".

ТрофеїРедагувати

  • Окуляри досвіду: 125.
  • Кредити: 3750 знайдених + 3750 від "Цербера".
  • Решта: +2000 іридію.

ПроходженняРедагувати

Поки "Цербер" розбирається з результатами здобутих на "стронцієвого мулі"даних, отримані координати штабу "Синіх світил". Він знаходиться на планеті Святилище, система Декоріс, Колиска Сигурда. Штаб координує операції по створенню хибних сигналів лиха, заманюють кораблі в пастку. Найманці нападають на кораблі, які відгукнулися на ці сигнали. Для припинення піратської діяльності "Синіх світил" необхідно знищити аварійний маяк. Біля входу в комплекс загін чекають найманці, розправившись, входимо всередину. У комплексі також стикаємося з лютими атаками. Перетинаємо підземні тунелі, потім входимо в підземний комплекс, де чекає важкий бій з капітаном Наромом, його охоронцями і двома роботами Имира.

З боків від замкнених дверей перевіряємо кімнати, потім зламуємо центральну дверь.Подриваем аварійний маяк і повертаємося на борт "Нормандії".

Примітка: перед входом в комплекс стоїть ящик з боєприпасами для важкої зброї. Якщо ви плануєте використовувати для знищення Имира саме таку зброю (але запас у вас граничний або достатньо великий), не беріть ящик. Після входу в комплекс двері заблокується, однак після знищення всіх ворогів, в тому числі роботів, двері знову стане активною, відразу повертайтеся в тунель і поповните боєприпаси для важкої зброї.

Завдання в Mass Effect 2

Випадкова вікі