FANDOM

Шаблон:Widgets
ME2
  • Оригінальна назва: Archaeological Dig Site.
  • Умови: Після отримання особистого завдання Джейкоба і сканування планети Жоаб.
  • Завдання: Оглянути місце розкопок.
  • Противники: Бійці «Синіх світил».

ПроходженняРедагувати

Файл:JoabDigSite(Археологоческій раскоп).jpg

Провівши сканування планети Жоаб, система Енох, туманність Розетки, на поверхні будуть помічені найманці. Протоколи шифрування зв'язку характерні для "Синіх світил". Передбачається знаходження на планеті нелегального археологічного розкопу з протеанскім об'єктом. Мета візиту загону на планету-забрати знайдену реліквію; артефакт знаходиться в самій глибині комплексу. На всьому протязі шляху будуть виникати постійні сутички з найманцями. У міру просування корисно оглядати особисті шафки, в них часом знаходяться кредити та інші корисні предмети. Комп'ютерний термінал:
Вихідне повідомлення: прохання про допомогу:

ME2 КПК(1)
Капітан Сантьяго:

Сподіваюся, у вас все добре. Нам потрібно ваша допомога для перевезення персоналу, спорядження та знайдених артефактів. Я висилаю представника для обговорення деталей договору. Нагадуючи про делікатності вантажу, сподіваюся на вашу обачність.

Доктор Тариного,
Глава відділу спеціальних проектів ЕксоГені

Вхідне повідомлення: давайте укладемо договір:

ME2 КПК(1)
Доктор Тариного:

Звичайно, ми запропонуємо вам супровід. На знак доброї волі ми направляємо вам кораблі і людей.

Капітан Відо Сантьяго, помічник начальника штабу, "Сині світила"

Головну загрозу представляють командир "Синіх світил" і лейтенант Лок, при зустрічі з ними краще використовувати снайперську гвинтівку M-98 «Вдова», здобуту на кораблі Колекціонерів. В останньому залі на ящиках лежить КПК з інформацієюпро корабель"Стронцієвий мул", на який належало доставити артефакт.

ME2 КПК(1)
Лейтенант Лок:

Після отримання артефакту вам належить зустрітися з капітаном Ворхесом на борту "стронцієвого мула" в системі Арінларкан, туманність Омега. Якщо Ворхесу знадобиться допомога, надайте її.

Капітан Сантьяго

Файл:ProtheanVideoTerminal.jpg

Переглянувшипротеанскую відеозапис, можна повертатися на борт «Нормандії».

Підсумки місіїРедагувати

  • Підсумок:Знайдено протеанскій артефакт
    Усунуто найманці "Синіх світил" в області розкопок.
  • Окуляри досвіду:125.
  • Кредити:3750 знайдених + 3750 від «Цербера».
  • Решта: +500 нульового елемента.
Завдання в Mass Effect 2