FANDOM

masseffect
Art Books of Mass effect

Протягом вcего часу, компанія BioWare випустила не тільки трилогію Mass Effect, а й по барвистому Артбук до кожної серії (а також один загальний). Тверді видання були випущені компанією "Dark Horse Books".

The Art of Mass EffectРедагувати

The Art of Mass Effect - арт-бук, випущений з оригінальною грою. Містить 175 сторінок, включає концепт-арти персонажів, чернетки сценарію і технологій. Опублікований у листопаді 2007 видавництвом Prima Games; входив до складу спеціальних стратегічних настанов.

Mass Effect 2 Collectors Edition Art BookРедагувати

Mass Effect 2 Collectors' Edition Art Book - арт-бук; йшов у комплекті з Mass Effect 2 Limited Collectors'Edition, або ж з цифровою копією гри. Містить 50 сторінок ілюстрацій, присвячених розробці другій частині гри.

Може бути придбаний окремо в магазині BioWare як Mass Effect 2 Art Book. [1]

The Art of the Mass Effect UniverseРедагувати

The Art of the Mass Effect Universe - арт-бук в твердій обкладинці з унікальними зображеннями, випущений 8 лютого 2012. Магазин BioWare пропонував два обмежених видання. Перше (1000 копій) містило ексклюзивний чохол для книги.[2] Друге (1500 копій) було колекційним виданням з ексклюзивною обкладинкою і додатковим розділом "Мистецтво коміксів". Найповніше з усіх, що існують на сьогоднішній день, видання. Більше 185 унікальних ілюстрацій з роботами художників.

Містить в собі начерки і ілюстрації всіх трьох частин (і деяких доповнень) ігр Mass Effect.

The Art of Mass Effect 3Редагувати

The Art of Mass Effect 3 - арт-бук з 74 сторінок. Поставлявся як з твердими копіями Mass Effect 3 N7 колекційне видання, так і з цифровим виданням гри (як і гра в цифровому вигляді).

The art of Mass Effect: Andromeda HardcoverРедагувати

Серія Mass Effect з персонажами що запам'ятовуються, приголомшливими візуальними ефектами і вражаючими боями захопили серця і душі геймерів всього світу. Тепер вирушайте в пододрож до нової галактики з The Art of Mass Effect: Andromeda от Dark Horse. Артбук включає в себе 184 сторінки ілюстріцій (форматом 9"x12") у розкішний твердій обкладинці.

Випадкова вікі