FANDOM

Шаблон:Stub Шаблон:ОпісаніеІгриMass Effect Demo - демо-версія заключній частині трилогії Mass Effect.

У Mass Effect Demo доступні всього дві місії для одиночної гри. Хоч в налаштуваннях і будуть вказані кнопки для швидкого збереження і завантаження, але зберігатися, як і завантажуватися, в грі не можна буде. Після смерті ви будете продовжувати гру з контрольних точок.

Можливості імпортувати персонажа з попередніх частин не буде. Перша місія повністю ідентична місії Пролог: Земля. Друга місія аналогічна місії Пріоритет: Сур'Кеш. У човнику під час місії з Шепардом буде знаходитися Урднот Рекс, Ліара Т'Соні і Гаррус Вакаріан. Після того, як човнику заборонять посадку, Рекс вистрибне з човника і застосує биотическую силу на саларіанцах. До конфлікту приспіють Шепард, а також саларіанци на чолі з Ласий Віксом. Після розмови дію перенесеться на другий КПП, де Мордін солус буде транспортувати кроганку на дах будівлі. Шепард дадуть безліч зброї, яка сильно підвищить вагу і сповільнить відновлення умінь. На місію дадуть: M96 «Мотика», M22 "Різник", M-9 "Лють", M-3 «Хижак». Вся зброя буде першого рівня. Також рівень Шепарда підвищиться до 12-го, розблокуються раніше закриті навички, з'явиться можливість розподілити вільні окуляри навичок. Під час місії зустрінеться майор Кіррахе. Після завершення місії гра буде закінчена і ви перейдете в меню гри.

Колективна гра для Mass Effect 3 Demo включає дві карти: Опорна база "Білий" і Опорна база "Привид".

Випадкова вікі