FANDOM

Datapad Title Screen

Mass Effect 3: Datapad — безкоштовно завантажувальний додаток для платформи IOS [1], випущений 12 березня 2012 року.

Додток дозволяв гравцям перевіряти стан карти галактики в Mass Effect 3, отримувати повідомлення від персонажів [2] містив Кодекс, а також міні-гру, яка взаємодіє з системою Галактичної війни. Mass Effect 3: Datapad [3] не сумісний з Mass Effect 3: Special Edition для Wii U. [4]

Станом на 6 червня 2013 року Mass Effect 3: Datapad більше недоступна через App Store. [5] Тим НЕ менше, версія на основі браузерного додатку доступна через N7 HQ.

Додаток являє собою свого роду кишеньковий кодекс про всесвіт Mass Effect і є особистою поштою капітана Шепард(а). Додаток шляхом підключення до мережі інтернет, дозволяє переглядати "Новини Альянсу", а так само споглядати енциклопедію включаючи всі статті трилогії Mass Effect. Крім цього, є розділ "Галактична війна", який дає можливість гравцеві підвищувати рівень готовності у Mass Effect 3, керуючи своїми флотами. Правда користувач повинен використовувати один і той ж обліковий запис Origin [6] як на iOS-пристрої, так і на системі, яка використовується для гри. Функція "Пошта" дозволяє користувачеві отримувати і переглядати листи безпосередньо від самих персонажів гри, що дозволяє зануритися у атмосферу гри.

Новини Альянсу Редагувати

Цей розділ додатку включає офіційну стрічку новин Mass Effect, а також офіційні стрічки каналів Mass Effect BioWare.

Примітка: доступна лише англомовна версія.

Почта Редагувати

Дивись також: Повідомлення (Mass Effect 3: Datapad)

В цьому розділі користувач може отримувати повідомлення від персонажів Mass Effect 3, які надходять гравцю після виконання завдань у грі. Повідомлення тут зберігаються локально, тож їх можна буде переглядати в будь-який момент.

Медіа Редагувати

Розділ включає витяжку скріншотів та відео з Mass Effect 3.

Кодекс Редагувати

Цей розділ додатку включає частину кодексу Mass Effect 3.

Галактична війна Редагувати

Основна стаття: N7 HQ

Особливості Редагувати

  • Кодекс всіх частин Mass Effect.
  • Ви зможете отримувати новини від "Новини Альянсу".
  • Є можливість управляти "Галактичною війною".
  • Дозволяє отримувати листи від персонажів гри, що дозволить ще більше заглибитися в атмосферу гри.

ПриміткиРедагувати

Всесвіт Mass Effect
Трилогія Mass Effect Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Інші ігри Mass Effect: AndromedaMass Effect: GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: Datapad
DLC Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Книги ВідкриттяСходженняВідплатаОбман
Комікси СпокутаНашестяРозслідуванняЕволюціяЗасудженняВторгненняБатьківщинаБласто: Вічність назавждиMass Effect: Той, хто краще за всіх смієтьсяПідставаMass Effect Library Edition
Фільми Paragon Lost
Закриті проекти Mass Effect: Team Assault

Випадкова вікі