Фэндом

Mass Effect Wiki

Mass Effect 3: Колективна гра/Завдання

< Mass Effect 3: Колективна гра

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Шаблон:Widgets У мультіплеере ME3 існують декілька типів завдань. За завдання нараховуються кредити. Сума залежить від хвилі, рівня складності і наскільки швидко було виконано завдання. Завдання солдатам Чумацького Шляху видає адмірал Хакет. Поки завдання не буде виконано, вороги будуть відроджуватися нескінченно.

ВідключенняРедагувати

ОписРедагувати

Необхідно відключити або включити 4 пристрої. При відключенні одного з'являється наступне. Кількість отключающих гравців не впливає на швидкість. Час відключення пристрою-11 секунд.

ПояваРедагувати

Завдання може з'явиться на 3, 6 або 10 хвилі.

Тактика в командіРедагувати

  • При відключенні намагайтеся сховатися за будь-якою перешкодою.
  • Як і у випадку з перенесенням об'єкта, ви стаєте пріоритетною метою.

Тактика для одиночного проходженняРедагувати

  • Відведіть ворогів на інший край карти.
  • Якщо ви-розвідник, використовуйте маскування перед відключенням/включенням.

ЗломРедагувати

ОписРедагувати

Необхідно зламати або завантажити дані з терміналу. При його активації з'являється зона, в якій можливий злом або завантаження. При команді в 4 гравці один гравець забезпечує 1/4 максимальної швидкості, при трьох гравцях-1/3, при двох-половину, при одному-всю. Кожен гравець додає 0.4% до показника рівня завантаження за кожен такт. Цей відсоток збільшується, якщо в грі менше чотирьох гравців, але тільки не в тому випадку, якщо кого-небудь з них вже вбили. Таким чином, завантаження в соло грі буде відбувається швидше, ніж у грі з чотирьох гравців, де троє загинули.

ПояваРедагувати

Завдання з'являється на 3, 6 або 10 хвилі.

Тактика в командіРедагувати

  • Якщо ви вже зайшли в зону, то при покиданні області завантаження швидкість злому буде зменшена. Адмірал Хакет буде нагадувати про це разів двадцять на хвилину, так що пощадите нерви товаришів по команді.

  • Перед початком завантаження відведіть ворогів на інший край карти.

ВбивствоРедагувати

ОписРедагувати

Необхідно знищити 4 мети. Як правило, це самі захищені вороги на цій хвилі. Кожна знищувана мету завдання має певний відсоток захисту:

На першу мету дається 60 секунд, на другу - 50 секунд, на третьому - 40 секунд, на четверту - 30 секунд.

ПояваРедагувати

Тактика в командіРедагувати

  • Використовуйте ракетницю на першому ворога, так ви виграєте трохи часу.

  • Якщо завдання отримано на 10 хвилі, краще використовуйте "Кобру", тому напір і кол-во ворогів не дозволять особливо роздумувати. Але для евакуації краще зберегти постріл-другий.

ДоставкаРедагувати

ОписРедагувати

Необхідно доставити два предмети до точки евакуації. При перенесенні предмета не можна активно рухатися: здійснювати перекат, бігти, виконувати певні вміння.

ПояваРедагувати

Тактика в командіРедагувати

  • Використовуйте баг з перенесенням.
  • Якщо ви граєте кроганов або Ворку - використовуйте важкі атаки ближнього бою.
  • При доставці об'єкта рухайтеся задом наперед, постійно тисніть атаку легкого бою (тактика не підходить учасникам програми "Фенікс" та іншим персонажам з довгою атакою ближнього бою).
  • Вимикайте вміння, що обмежують швидкість пересування (наприклад, "Режим спустошителя").
  • Уміння, що збільшують захист, навпаки, включайте.
  • Пам'ятайте, ви - пріоритетна мета для ворогів, як любить повторювати Хакет.
  • Ви так само можете використовувати сходи, як і без об'єкта.

  • Тактика точно така ж, за винятком того, що не потрібно бігти стрімголов за об'єктом, намагаючись взяти його першим.

СупровідРедагувати

ОписРедагувати

Необхідно супроводити дрона до точки евакуації. При активації терміналу з'являється дрон. У зазначеній зоні навколо дрона гравці прискорюють його рух. Швидкість залежить від числа гравців так само, як і при зломі. Мінімальна швидкість пересування дрона становить 60% від швидкості гравця, кожен новий гравець збільшує швидкість на 2.5%. Максимальна швидкість складе 67.5%. При команді з трьох осіб, кожен новий гравець додає 3.75%. При команді з двох новий гравець додає 7.5%. Здоров'я дрона нескінченно. Завдає шкоди електрикою кожні 3 секунди (урон 300, штраф до відновлення щитів ворога 8 секунд) або підтримує регенерацію здоров'я \ щитів гравців (або збільшує опір до втрат на 35% кожні 4 секунди, тривалість дії 8 секунд, радіус дії 5 метрів; або відновлення здоров'я або щитів на 800 одиниць, кожні 4 секунди).

ПояваРедагувати

ТактикаРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Дрон точно такий же, як в DLC: Левіафан.
  • Дрон може провалюватися під карти ("Велетень", "Гідра", "Ванкувер", "Богиня").
  • Величина відновлених щитів дорівнює втратам від шокової хвилі дрона.

ЕвакуаціяРедагувати

ОписРедагувати

Необхідно протримаються в зоні зазначений час. Насправді, в зоні треба знаходиться тільки в момент евакуації.

ПояваРедагувати

З'являється тільки на 11 хвилі.

ТактикаРедагувати

  • Ні в якому разі не можна відразу мчати на посадочний майданчик. Потрібно бігати по карті, попутно вбиваючи ворогів, а на майданчик прибувати тільки за 5-10 секунд до кінця раунду. Головним у цьому раунді є не вбити якомога більше, а вижити.
  • Якщо вас вбили в останні 10 секунд на точці евакуації, воскрешає панацеліном коли у вас залишиться 6 секунд, так як в момент анімації "вставання" персонаж невразливий.
  • Щоб вам зарахували вбивства після закінчення таймера, достатньо один раз потрапити у ворога.

<! - Interwiki links ->

Випадкова вікі