FANDOM

MEI.png
Mass Effect: Infiltrator
Mass Effect Infiltrator.png
Розробник IronMonkey Studios
Видавці Electronic Arts
Частина серії Mass Effect
Дати випуску 6 березня 2012
Платформи iOS, Android, Windows Phone 8, BlackBerry 10
Версія 1.0.3
Жанр Шутер від третьої особи
Режим гри Однокористувацький

Mass Effect: Infiltrator - це шутер від третьої особи, розроблений студією IronMonkey Studios для мобільних пристроїв на базі iOS, Android, Windows Phone 8 і BlackBerry 10. Є частиною серії Mass Effect. Дії гри відбуваються паралельно з Mass Effect 3. Сюжет гри розповідає про оперативника терористичної організації «-05-0001Цербер», який усвідомив жорстокі задуми свого керівництва і допоміг втекти ув'язненим з однієї із баз «Цербера». Порятунок полонених і збір розвідданих «Цербера» може збільшити вашу галактичну готовність до Mass Effect 3. Гра вийшла для iOS, Android, Windows Phone 8 і BlackBerry 10.

Сюжет Редагувати

Тепер ви - вийшовший з-під контролю агент "Цербера"!
Поки капітан Шепард бореться з Женцями, досвідчений агент "Церберу" Рендалл Езно поставляє інопланетян для незаконних експериментів на секретній базі. Але директор бази заходить занадто далеко, і Рендалл клянеться зупинити "Цербер"!

Особливості Редагувати

  • Відкрийте новий вимір гри для iOS і Android
  • Ви зможете вільно переміщатися по відкритим просторам та по базі "Церберу". Шокуюча картинка, дивовижний звук - все як на ігрових системах, справжній прорив серед ігор для iOS і Android.
  • Впливайте на результати в Mass Effect 3. Збирайте важливі розвіддані і передавайте їх у Галактичну війну, щоб збільшити рівень готовності до Mass Effect 3. Пройдіть всю гру, щоб отримати додаткові ресурси. Чим більше ви досягнете, тим вище шанси на перемогу у вирішальному бою! Розбийте "Цербер" і визначте майбутнє галактики. Тепер все залежить від ваших успіхів у Mass Effect: Infiltrator!
  • В оновленні гравець виступить в ролі турианця втікача з експериментів. Це єдина (за винятком мультиплеєра в Mass Effect 3) гра Mass Effect, де гравець може грати за інопланетянина.

Відгуки Редагувати

В основному гра отримала негативні оцінки. Причиною цьому послугували незручне управління і вельми слабкий сюжет.

Всесвіт Mass Effect
Трилогія Mass Effect Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Інші ігри Mass Effect: AndromedaMass Effect: GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: Datapad
DLC Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Книги ВідкриттяСходженняВідплатаОбман
Комікси СпокутаНашестяРозслідуванняЕволюціяЗасудженняВторгненняБатьківщинаБласто: Вічність назавждиMass Effect: Той, хто краще за всіх смієтьсяПідставаMass Effect Library Edition
Фільми Paragon Lost
Закриті проекти Mass Effect: Team Assault

Випадкова вікі