FANDOM

ME Обман Логотип
Mass Effect: Обман
Mass Effect: Deception
403
Автор Вільям Дітц
Тип видання Книга
Видавництво Del Rey Books
Видавництво (рос) Азбука (Абетка)
Дата виходу 31 січня 2012 року
Дата виходу в Росії 2012 рік
ISBN 978-0-345-52073-9
ISBN (рос) 978-5-389-03609-3
Перекладач Ірина Савельєва
Українська локалізація відсутня.

Mass Effect: Обман - четвертий роман по всесвіту Mass Effect. І, хоча вона продовжує події третьої книги, Mass Effect: Відплата, вона написана іншим автором - Вільямом Дітцом, в той час як перші три частини були написані Дрю Карпишиним. Роман вийшов 31 січня 2012 року. Після виходу книги, не всі фанати були раді її появі. Головною причиною стало те, що Дітц допустив багато помилок по всесвіту. BioWare вже обіцяла, що пере-випустить книгу з усіма виправленими помилками.

Сюжет Редагувати

Галактика в облозі. Кожні п'ятдесят тисяч років, раси живих машин вторгаються у нашу галактику з метою зібрати врожай всіх органічних форм життя. Вони - Женці. Дві людини дізналися правду, і відчайдушно шукають спосіб перервати цикл: адмірал флоту Девід Андерсон і його подруга, Калі Сандерс. Їм вдалося знайти жахливі докази того, що Женці це реальна загроза. Але при цьому вони вторглися в сферу інтересів «Церберу», секретної воєнізованої організації, і її таємничого лідера, Примари. Привид підставив під загрозу життя Девіда і Калі, так як він не зупиниться ні перед чим, аби захистити свої секрети. І на своєму нелегкому шляху, вони зустрічають сумнівного, але ймовірного союзника - Джилліан Грейсон, дівчину володіючу дивовижними здібностями. Одного разу, вона вже була об'єктом страхітливих наукових експериментів «Церберу», але тепер Джилліан вільна і навчилася керувати своєю смертоносною силою, але дізнавшись, що «-05-0009Цербер» відповідальний за смерть її батька, Джилліан клянеться помститися організації і Привиду, тим самим поставивши під загрозу плани Калі і Девіда, і все, за що вони борються.

Посилання Редагувати

Всесвіт Mass Effect
Трилогія Mass Effect Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Інші ігри Mass Effect: AndromedaMass Effect: GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: Datapad
DLC Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Книги ВідкриттяСходженняВідплатаОбман
Комікси СпокутаНашестяРозслідуванняЕволюціяЗасудженняВторгненняБатьківщинаБласто: Вічність назавждиMass Effect: Той, хто краще за всіх смієтьсяПідставаMass Effect Library Edition
Фільми Paragon Lost
Закриті проекти Mass Effect: Team Assault

Випадкова вікі