Фэндом

Mass Effect Wiki

Mass Effect: Засудження

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Шаблон:Widgets
ME Осуждение Логотип.png

Mass Effect: Засудження — комікс на вісім сторінок, що розповідає нам, як солдат Альянсу Джеймс Вега був приставлений до капітана Шепарда для супроводу на Землю. Його написав головний сценарист Mass Effect 2 Мак Уолтерс.

Перша згадка про нього відбулося в інтерв'ю з Марком Уолтерсом 26 липня 2011 р. Він розповідав, що цей комікс стане третім коміксом на вісім сторінок, але деталей не розкривав. "Mass Effect: Засудження" вийшов у вересні 2011, його видавцем стала компанія Dark Horse Digital.

Історія Редагувати

Через кілька днів після подій DLC: Прибуття галактика побоюється наслідків роботи Шепарда. У той час, як Рада Цитаделі звинувачує у всьому Шепарда і Радник Удіна намагається спростувати звинувачення в бік Альянс Систем, Гегемонія Батаріанців вимагає відплати.

У цей час, на станції Омега, солдат Альянсу Джеймс Вега грає в карти і дивиться останні новини про події. Несподівано Вега, обурений почутим, зриває екран зі стіни, а потім пропонує бармену-кроганов заплатити за збиток. Батаріанци, що грали з ним в карти, нападають на Вегу.

Бій переривається після появи адмірала Андерсона і загону солдатів. Андерсон забирає Вегу для продовження підготовки і веде його до захопленої "Нормандії SR-2". Там Андерсон повідомляє йому, що він буде вартувати особливого бранця: капітана Шепард(а).

ГалереяРедагувати

Комікси
Спокута Спокута №1Спокута №2Спокута №3Спокута №4
Еволюція Еволюція №1Еволюція №2Еволюція №3Еволюція №4
Вторгнення Вторгнення №1Вторгнення №2Вторгнення №3Вторгнення №4
Батьківщина Батьківщина №1Батьківщина №2Батьківщина №3Батьківщина №4
Підстава Підстава №1Підстава №2Підстава №3Підстава №4Підстава №5Підстава №6Підстава №7Підстава №8Підстава №9Підстава №10Підстава №11Підстава №12Підстава №13
Інші НашестяРозслідуванняЗасудженняВічність назавждиТой, хто краще за всіх смієтьсяMass Effect Library Edition

Випадкова вікі