FANDOM

ME Эволюция Логотип

Шаблон:Цитата Заголовна

Mass Effect: Еволюція 4-четвертий і заключний випуск серії опублікований Dark Horse Comics.

Сюжет Редагувати

Може, Війна Першого Контакту і закінчилася нічим, але генерал Десолас ніколи не дозволить, щоб людство стало рівним його власним увазі, турианца. Виявивши змінює гени Моноліт Арка, Десолас розуміє, що він може скоротити вічність процесу еволюції і зробити свою расу найкраще лише за ніч.

Але людина, Джек Харпер, побоюється стародавньої реліквії, яка вже перетворила його напарника Бена Хіслопа в потужного, але покірного слугу. Використовуючи свою ментальну здатність, придбану в результаті непрямого контакту з монолітом, Харпер зі своєю помічницею Євою переслідує реліквію. Але обидва стають бранцями Десоласа, який забирає їх з собою на Палава.

Утримуваний для вивчення в древньому храмі, який Десолас зробив своєю базою, Джек раптово розуміє справжнє значення Моноліту Арка. Але тепер занадто пізно переконувати Десоласа, який вже почав створювати свій легіон ударних військ метатуріанцев. Підпорядкувавши природу своїй волі, Десолас тріумфує. От тільки чи його це воля або чиясь ще?

Персонажі Редагувати

Посилання Редагувати

Випадкова вікі