FANDOM

Шаблон:Widgets
ME Эволюция Логотип.png
Шаблон:Цитата Заголовна

Mass Effect: Еволюція 3 - третій випуск серії опублікований Dark Horse Comics.

Сюжет Редагувати

Коли перший контакт людей і турианца обернувся війною, Джек Харпер разом з групою самопроголошених захисників людства відправився в зону військових дій. Там вони дізналися, що шукав туріанскій генерал Десолас: древній артефакт, що охороняється могутніми істотами в капюшонах, які розмовляють на незрозумілій мові.

Але ця знахідка дорого обійшлася групі Харпера. Вражений невідомої енергією, Харпер впадає в кому ... і виходить з неї, коли війна вже закінчилася. Опинившись знову в просторі Альянсу, Джек виявляє у себе нові здібності ... і дивний зв'язок з пристроєм, який вже знаходиться у турианца.

Разом зі своєю схвильованою подругою Євою Кор, Джек відправляється на Ілліум в пошуках артефакту ... І відповідей. Але замість цього він потрапляє в пастку, влаштовану братом Десоласа - Сареном - і кількома великими фігурами в капюшонах. Несподівано серед цих фігур Джек дізнається свого колишнього товариша-Бена Хіслопа, який вважався загиблим від контакту з артефактом ...

Персонажі Редагувати

Посилання Редагувати

  • [Https://digital.darkhorse.com/profile/256.mass-effect-evolution-3-massimo-carnevale-cover/ На сайті Dark Horse Comics.]

Шаблон:Нав-Комікси Шаблон:Серія

Випадкова вікі