Fandom

Mass Effect Wiki

Mass Effect: Еволюція

3822статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share

Mass Effect: Еволюція (англ. Mass Effect: Evolution) — друга серія коміксів, виданих Dark Horse Comics, дія яких відбувається у всесвіті Mass Effect. Серія складається з 4 випусків, останній вийшов 20 квітня 2011 року.

Серія розповідає про минуле Привида, який носив тоді ім'я Джек Гарпер. Дія розгортається під час Війни Першого Контакту, серед дійових персонажів слід зазначити Сарена Артеріуса і генерала Вільямса — діда Ешлі Вільямс.

ПередісторіяРедагувати

Перший контакт з інопланетною цивілізацією, що відбувся у 2157 році, обернувся для людства першою міжзоряною війною.

Вісьмома роками раніше вихідці з Землі виявили на орбіті Плутона щось неймовірне. Це було стародавнє реле маси - частина цілої мережі подібних пристроїв, що дозволяли майже миттєво подорожувати по киплячій життям галактиці.

Але не всі раси були раді новачкам. Туріанці, що сторіччами служили миротворцями галактичного суспільства, не стали панькатися з порушниками загальноприйнятих законів, люди ж сприйняли напад на свої кораблі за об'яву війни.

Попре те, що людство нарешті встановило контакт з іншими розумними видами, радості з цього було обмаль. Біль того - деякі земляни вважали, що зближення з чужинцями і використання їх технологій небезпечні самі по собі. Вірячи в те, що першою лінією оборони служить знання, розвідники новостворенного руху вирушили до зірок - прямо в зону бойових дій...

Випуски Редагувати

Evolution №1.png Evolution №2.png Evolution №3.png Evolution №4.png
Еволюція №1 Еволюція №2 Еволюція №3 Еволюція №4

Посилання Редагувати

Всесвіт Mass Effect
Трилогія Mass Effect Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Інші ігри Mass Effect: AndromedaMass Effect: GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: Datapad
DLC Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Книги ВідкриттяСходженняВідплатаОбман
Комікси СпокутаНашестяРозслідуванняЕволюціяЗасудженняВторгненняБатьківщинаБласто: Вічність назавждиMass Effect: Той, хто краще за всіх смієтьсяПідставаMass Effect Library Edition
Фільми Paragon Lost
Закриті проекти Mass Effect: Team Assault

Випадкова вікі