FANDOM

ME Открытие Логотип.png
Mass Effect: Відкриття
Mass Effect: Revelation
237.png
Тип видання Книга
Видавництво Del Rey Books
Видавництво (рос) Азбука (Абетка)
Дата виходу 1 травня 2007 року
Дата виходу в Росії Квітень 2009 року
ISBN 978-0-345-49816-8
ISBN (рос) 978-5-395-00446-8
Перекладач Ірина Савельєва
Українська локалізація відсутня.

«Відкриття» [1] (англ. Revelation) — роман канадського письменника наукової фантастики Дрю Карпишина, сценариста Star wars Knights of the Old Republic і автора трилогії про сітха Бейна. Ця книга - перший роман, який знайомить нас з всесвітом «Mass Effect», дії книги є передісторією до гри Mass Effect. Вперше роман був опублікований 1 травня 2007 року в США, в Росії роман вийшов у квітні 2009 року під перекладом І.Савельєвої.

Сюжет Редагувати

Книга дає більш повне уявлення про світ гри, про місця дій, розповідає про внутрішню політику Ради рас, а також про життя деяких персонажів. Значний обсяг сюжету книги обертається навколо проблеми штучного інтелекту, це також є основним елементом в сюжеті гри. Книга розповідає про молодого лейтенанта Альянсу Девіда Андерсона і про його зусилля в пошуку вченого, який пережив напад на абсолютно секретну базу Альянсу, лейтенанта Калі Сандерс. Турианець Сарен, член Спектру надає допомогу Андерсону в пошуку вченого. В кінці кінців вони знаходять вченого, але Сарен підставляє Андерсона, знищивши селище робітників, після чого здійснює втечу з інформацією про стародавній інопланетний корабель (Володар), який він планує використовувати в своїх цілях для захоплення галактики, про що в подальшому і розповідає сюжет гри «Mass Effect».

Книга - пріквел до комп'ютерної рольової гри Mass Effect, яка розповідає про випробування, яке повинен був пройти капітан Андерсон, щоб стати Спектром.

Нотатки Редагувати

ПриміткиРедагувати

  1. Карпишин Д. Відкриття. Серія «Mass Effect. Відкриття». Видавництво «Азбука». Перевірено 24 грудня 2009.

Посилання Редагувати

Всесвіт Mass Effect
Трилогія Mass Effect Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Інші ігри Mass Effect: AndromedaMass Effect: GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: Datapad
DLC Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Книги ВідкриттяСходженняВідплатаОбман
Комікси СпокутаНашестяРозслідуванняЕволюціяЗасудженняВторгненняБатьківщинаБласто: Вічність назавждиMass Effect: Той, хто краще за всіх смієтьсяПідставаMass Effect Library Edition
Фільми Paragon Lost
Закриті проекти Mass Effect: Team Assault

Випадкова вікі