Фэндом

Mass Effect Wiki

Mass Effect: Вторгнення №4

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME Invasion Логотип.png
На порозі смерті!

Mass Effect: Вторгнення 4 - четвертий випуск серії коміксів за мотивами Mass Effect опублікований Dark Horse Comics.

Сюжет Редагувати

Invasion Issue Four cover alternate.png

Під час боротьби за Омегу, солдати Цербера під керівництвом полковника Еша стикаються з жорстоким опором з боку. Нещодавно ворогуючі одна з одною фракції найманців зараз виступають єдиним фронтом – під час нападу на лігво Блакитного сонця людям довелося зіткнутися також з бійцями Кривавої зграї та ІМІРами Затемнення. Та й це ще півбіди – мешканці Омеги влаштовують підступні пастки для своїх ворогів, в одній з яких ледве не гине Еш. Петровський невдоволений керівництвом свого заступника – той зовсім не піклується про життя своїх підлеглих. Еш парирує, що саме генерал винен в погіршенні ситуації, адже це він привіз на Омегу Арію, яка не тільки змогла об'єднати бандитів, але й, завдяки своєму колосальному досвіду служби в азарійських командос, перетворила легку операцію на справжнісіньке пекло. І взагалі, Привиду час змінити генерала. Попре це Петровський рятує Еша від вогню Синіх світил, що напали через вентиляційні тунелі.

Генерал здогадується, що штаб-квартира Арії розташовується десь у нескінченних нетрях станції, звідки вона може без перешкод наносити удари в будь-якому місці станції. З досвіду земної історії війн, Олег чудово розумів, що за таких обставин в нього немає ані шансу здолати Королеву. З іншого боку, доки їдуть бої, Омега не приносить ніякого прибутку, тож Аріа жадає перемоги не менше за Цербер. І цим можна скористатися.

Під час чергового бою Аріа та її підлеглі помічають, що Цербер починає відходити. За допомогою біотики, Т'Лоак полонить одного з ворогів для допитату. Той розповідає, що знов звільнилися ад'ютанти, тож всі сили відкликані для усунення цієї загрози, а Петровський оголосив Омегу – відкритим містом. Згодом Анто підтверджує, що більшість бійців Церберу дійсно залишили станцію. Попре це Аріа відчуває пастку, і вирішує спробувати переграти генерала в його ж грі, після чого зможе провести перемовини з Привидом вже з позиції сили.

Шпигуни Арії виявляють в околицях "Загробного життя" підозрілу групу найманців, що одягнена в обладунки різних банд, та складається лише з людей. У двох із них Т'Лоак впізнає генерала та полковника. Трохи згодом до людей підходить група чужинців у довгих плащах, яка просить допомоги, адже в районі Гозу знову спалахнула чума. Не встигнув Еш послати "клятих іншопланетян" до біса, як ті атакували людей. В цей час сама Королева Омеги без перешкод проникає до своєї штаб квартири. Петровський вважає, що план себе виправдав, адже Аріа вийшла з укриття, тож перестала бути невразливою. Проте Еш не бажає нічого чути і активує "план Омега-два". Петровський обурюється самоуправством підлеглого, адже в наслідок вибуху постраждають невинні. Наставивши на свого командира пістолет, полковник саркастично відповідає, що той "застряг в минулому" – його зброя жива. Тим часом помічники докладають Арії, що вибухових речовин в "Загробному житті" не виявлено. Аріа прямує до своїх апартаментів, щоб зв'язатись з Привидом, та бачить, як Анто піддався нападу ад'ютанта.

Еш зарозуміло пояснює Петровському, що саме так і требо діяти – використовуючи одних потвор, щоб знищити інших. Генерал намагається пояснити Реймонду, що ад'ютант може коштувати життя не тільки людям Арії та мешканцям Омеги, але й представникам Цербера. Еш не бажає нічого слухати і намагається застрелити командира. Та тут розлючена Аріа з такою силою жбурляє ад'ютанта, що той пробиває стіну та збиває людей з ніг. Попре все, Петровський намагається попередити зрадника, та марно – того інфікує ад'ютант. Генералу доводиться його вбити.

Генерал говорить Арії, що надія заманити її в пастку була не єдиною причиною евакуації його військ зі станції – в разі, якщо іншого виходу не буде, кораблі Цербера почнуть нищити Омегу один рівень за іншим. Йому б цього дуже не хотілося, але якщо Цербер не може контролювати станцію, то й іншим не дозволить. Генерал обіцяє, що перед обстрілом евакуює мирних мешканців, але врятувати Омегу може лише сама Аріа – якщо поступиться нею.
Відступ Макартура.png

Перовський зізнається, що дійсно вражений її завзятим опором в боротьбі за свою територію. Він навіть порівнює її з Макартуром, який героїчно, проте марно намагався відстояти Батаан. У відчаї, Аріа поступається, проте радить Олегу не забувати і про те, що відбулося далі.

Генерал звітує Привиду про виконання завдання – Омега під контролем Церберу. Втім, той невдоволений, що не вдалося захопити Арію для досліджень.

Після сеансу зв'язку один з підлеглих докладає Петровському, що слідів азарі знайти так і не вдалося. "Схоже, що вона в решті-решт боягузливо втекла".

Я б так не сказав, лейтенант. Я погрожував знищити те, про що вона піклувалася – і вона бачила, що ми дійсно здатні на це... Вона пішла, а разом з нею – і загроза станції.
Але я також розумію, що вона мені сказала наостанок. Макартуру знадобилося три роки, але він все ж відвоював Батаан. Одного разу, так чи інакше, вона повернеться...

Персонажі Редагувати

Посилання Редагувати

Комікси
Спокута Спокута №1Спокута №2Спокута №3Спокута №4
Еволюція Еволюція №1Еволюція №2Еволюція №3Еволюція №4
Вторгнення Вторгнення №1Вторгнення №2Вторгнення №3Вторгнення №4
Батьківщина Батьківщина №1Батьківщина №2Батьківщина №3Батьківщина №4
Підстава Підстава №1Підстава №2Підстава №3Підстава №4Підстава №5Підстава №6Підстава №7Підстава №8Підстава №9Підстава №10Підстава №11Підстава №12Підстава №13
Інші НашестяРозслідуванняЗасудженняВічність назавждиТой, хто краще за всіх смієтьсяMass Effect Library Edition

Випадкова вікі