FANDOM

ME Invasion Логотип.png

Mass Effect: Вторгнення - це третя серія коміксів про всесвіт Mass Effect, яка складається з чотирьох випусків, серія створена американським видавництвом Dark Horse Comics.

Серія написана провідним письменником BioWare - Маком Уолтерс, за сценарієм Джона Джексона Міллера та Омара Франсія, за участю кавер-дизайнерів Массимо Карневале та Поля Ренауда.

Обмежене видання першого випуску цього коміксу, з унікальною обкладинки, входить до складу колекційного видання Mass Effect 3 N7.

4 квітня 2012 року, Dark Horse випустили видання, яке включає всі чотири випуски, а також Mass Effect: Засудження в м'якій обкладинці.

Сюжет Редагувати

Самотня "Омега". Поза досяжності чіпких лап галактичної політики, космічна станція стала притулком торговців всім тим, що вже багато років не можна купити або продати десь ще, а над усіма ними, стоїть лідер - та, перед ким тремтять усі кримінальні угруповання "Омеги", могутня азарі біотик Аріа Т'Лоак.

Але є й ті, хто не поважає ані правила Арії, ані чиї б то не було ще. Після успішного завершення місії командера Шепард(а), спрямованої проти таємничої раси Збирачів, пролюдська організація "Цербер" розміщує комплекси баз по ту сторону ретранслятора Омега-4, задля дослідження інопланетної загрози.

Коли один з експериментів "Цербера" над технологіями Женців несподівано починає йти не так, як треба, виникає нова загроза. Вже готова сіяти руйнування в ні про що не підозрюючий галактиці, вона проходить через ретранслятор. І перша перешкода на шляху до повного руйнування - "Омега", що, як завжди, бореться з ворогом наодинці.

Випуски Редагувати

ME Вторгнення N1.png 330.png 331.png 332.png
Вторгнення №1 Вторгнення №2 Вторгнення №3 Вторгнення №4
Всесвіт Mass Effect
Трилогія Mass Effect Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Інші ігри Mass Effect: AndromedaMass Effect: GalaxyMass Effect: InfiltratorMass Effect 3: Datapad
DLC Mass EffectMass Effect 2Mass Effect 3
Книги ВідкриттяСходженняВідплатаОбман
Комікси СпокутаНашестяРозслідуванняЕволюціяЗасудженняВторгненняБатьківщинаБласто: Вічність назавждиMass Effect: Той, хто краще за всіх смієтьсяПідставаMass Effect Library Edition
Фільми Paragon Lost
Закриті проекти Mass Effect: Team Assault

Випадкова вікі