Фэндом

Mass Effect Wiki

M-99 «Шабля»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
ME3.png
ME3 MP.png
М-99 Шабля
Тип  Штурмова гвинтівка
Виробник  Альянс Систем
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Горизонт
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
8 40

М-99 Шабля-штурмова гвинтівка, яка зустрічається вMass Effect 3.

Опис Редагувати

Цю важку напівавтоматичну гвинтівку використовує тільки елітні загони. Через що зупиняє сили своїх куль"Шабля" жартома отримала прізвисько "Таран". Кожна гвинтівка виготовляється під конкретного власника, що робить цю гвинтівку одним з найдорожчих видів озброєнь в Альянсе.

Використання Редагувати

M-99 «Шабля» можуть використовувати: Джеймс Вега, Ешлі Вільямс, Кайден Аленко, Гаррус Вакаріан, Явік, Найрін Кандрос, Заїд Массані, Самара, Грюнт.

Отримання Редагувати

В Святилище в зруйнованій кімнаті незабаром після горизонтального ліфта. Гвинтівка знаходиться в першому контейнері з хаскі (якщо встати спиною до місця, звідки прийшли), який можна відкрити з пульта на протилежному кінці кімнати.

Сумісні модифікації Редагувати

Компенсатор віддачі Покращення магазину Бронебійна модифікація Довгий ствол Високоточний приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю Лезо інструметрона

Зауваження гравців Редагувати

  • Це дуже потужна зброя. На низькому рівні складності їй можна вбивати ворогів з одного-двох пострілів, особливо, якщо навісити на гвинтівку модифікації. Крім цього, висока точність майже дозволяє Шаблі конкурувати зі снайперськими гвинтівками. Однак не варто забувати про сильну віддачі.
  • Головна слабкість гвинтівки - низька скорострільність, що робить її вкрай неефективною на близькій дистанції. Також зброя дуже важке і повільно перезаряджається.
  • Збільшення магазину і зменшення віддачі робить з Шаблі непогану снайперську гвинтівку, з скрострельностью штурмової.
  • Це саме хитро заховану зброю в грі. Якщо решту зброї просто лежить на підлозі, то це потрібно ще помітити і здогадатися, як витягнути з ящика.
  • M-99 "Шабля" використовується групою КАТ6 в DLC: Цитадель
  • Віддача задирає приціл.
  • Найбільший шкоди за постріл з усіх штурмових гвинтівок.
  • У мультіплеере, найбільш виправдано озброювати цією гвинтівкою "Руйнівника N7", так як він не надто вимогливий до відкоту умінь, а режим "спустошителя" при відповідній прокачуванні, частково компенсує високу віддачу і низьку скорострільність "Шаблі", і ще більше підвищує її серйозної шкоди.
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі