FANDOM

M-98 Вдова
Тип  Снайперська гвинтівка
Тип ведення вогню  Одиночний
Отримати  Пріоритет: Тесса
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 7

Опис Редагувати

Кілька конструкторських бюро витратили масу коштів на модифікацію снайперської гвинтівки Вдова. Завданням було зменшити віддачу при стрільбі (вона досить сильна, щоб зламати руки будь-якому несінтетіку), зберігши при цьому вогневу міць зброї гетів. Після безлічі невдалих спроб, одна з фірм зуміла поставити на галактичний ринок придатну для використання модель.

ВикористанняРедагувати

M-98 «Вдова» можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Гаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Отримання Редагувати

Тесса, аванпост "Тайкіс". Біля снайперів азари, приблизно в середині місії.

Сумісні модифікації Редагувати

Модуль концентрації Запас термозарядов Подовжений ствол Бронебійна модифікація Покращений приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю

Зауваження гравців Редагувати

  • Файл:Widow mod.jpg
    Гвинтівка для середніх і дальніх дистанцій, що володіє неперевершеною потужністю і точністю, що робить її набагато кращим аналогом "Богомолу". Призначена для боротьби з легкої технікою противника, незамінна при стрільбі по цілях, захищеним щитами, бар'єрами або бронею (летально ефективна проти нальотчиків Женців і сотників "Цербера"). Зброя просто створене для стрільби з міні-босам. Разом з "дротиками" і "клеймор" володіє найвищими показниками шкоди в грі не у важкої зброї. При відповідних модифікаціях вбиває майже кожного супротивника з першого разу. Мінус один-істотний вагу.
  • Походження гвинтівки кілька затуманила: достеменно відомо, що гети "визнали її досить ефективною" і стали використовувати в Ранкової Війні з кваріанцамі. Це побічно означає, що не вони розробили цю систему. Імовірно, використовуючи гетів в якості робочої сили, кваріанци також використовували синтетиків в якості охоронців або інших бойових одиниць (які потрібні в будь-якому суспільстві), не ризикуючи своїми життями. Ймовірно, М-98 була розроблена як зброя, доповнює мобільну платформу гетів. А не маючи можливості використовувати її в Ранкової Війні через потужну віддачі, кваріанци переключилися на інші види озброєнь і на багато років забули про зброю, в поспіху покидаючи планету.
  • "Вдова" здатна пробити захист Атласа. Одного пострілу в кабіну досить, щоб убити пілота.
  • При вбивстві відкидає тіло в напрямку пострілу.
  • Середня вага і високий шкоди - одна з кращих снайперських гвинтівок.
  • Проникаюча здатність - півметра.
  • Штраф шкоди без прицілювання становить 50%.
  • При проходженні одиночній кампанії M-98 "Вдова" є одним з ідеальних варіантів для озброєння володіють відповідними навичками напарників (Гаррус, Ешлі), оскільки останні мають необмежений запас термозарядов і не отримують від великої маси зброї штрафу до швидкості відновлення навичок, таким чином за замовчуванням повністю нівелюючи основні недоліки гвинтівки.

Випадкова вікі