FANDOM

M-97 Гадюка
М-97 в МЕ3
Тип  Снайперські гвинтівки
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Палавен
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
6 36

Опис Редагувати

M-97 «Гадюка» - напівавтоматична, скорострільна снайперська гвинтівка, розроблена «Розенков Матірієлс». Розенков розробив запатентовану автоматизовану систему вилучення термозаряда, яка скорочує час перезарядки та підвищує бойову ефективність зброї.

Гвинтівка користується особливою популярністю серед військових снайперів, що обожнюють далекобійну зброю, здатну виробляти кілька пострілів за раз.

Використання Редагувати

M-97 «Гадюка» можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Ґаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Upgrade Sniper Rifle Concentration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Spare Thermal Clip ME3 Upgrade Sniper Rifle Extended Barrel ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Sniper Rifle Enhanced Scope ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Sniper Rifle Thermal Scope ME3 Sniper Rifle High-Velocity Barrel

Нотатки гравцівРедагувати

  • Має близьке до оптимального співвідношення скорострільності, ємності обойми і вогневої потужності. Знищує легкоброньовані цілі з одного пострілу в голову, проте для важкоброньованих супротивників потрібно два-три постріли.
  • Спірним моментом є те, що енергії снаряда «Гадюка» не вистачає, щоб знищити важкоброньованих противників навіть при попаданні в голову, тому деякі гравці віддають перевагу більш потужним, хоча і значно менш скорострільним гвинтівкам накшталт ґетівського «Дротика» або «Чорної вдови», які здатні знищити ціль одним пострілом.

Цікаві фактиРедагувати

  • Дана модель лежить на столі у головній батареї Нормандії SR-2, що, можливо, натякає на те, що це улюблена гвинтівка Гарруса. У Mass Effect 2, при її використанні Ґаррус промовляє: "Люблю я цю гвинтівку!".