FANDOM

M-97 Гадюка
М-97 в МЕ3.png
Тип  Снайперські гвинтівки
Тип ведення вогню  Напівавтоматичний
Отримати  Пріоритет: Палавен
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
6 36

Опис Редагувати

M-97 «Гадюка» - напівавтоматична, скорострільна снайперська гвинтівка, розроблена «Розенков Матірієлс». Розенков розробив запатентовану автоматизовану систему вилучення термозаряда, яка скорочує час перезарядки та підвищує бойову ефективність зброї.

Гвинтівка користується особливою популярністю серед військових снайперів, що обожнюють далекобійну зброю, здатну виробляти кілька пострілів за раз.

Використання Редагувати

M-97 «Гадюка» можуть використовувати: Ешлі Вільямс, Ґаррус Вакаріан, Заїд Массані.

Сумісні модифікації Редагувати

Модуль концентрації Запас термозарядов Подовжений ствол Бронебійна модифікація Покращений приціл Надлегкі матеріали Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю

Нотатки гравцівРедагувати

  • Має близьке до оптимального співвідношення скорострільності, ємності обойми і вогневої потужності. Знищує легкоброньовані цілі з одного пострілу в голову, проте для важкоброньованих супротивників потрібно два-три постріли.
  • Спірним моментом є те, що енергії снаряда «Гадюка» не вистачає, щоб знищити важкоброньованих противників навіть при попаданні в голову, тому деякі гравці віддають перевагу більш потужним, хоча і значно менш скорострільним гвинтівкам накшталт ґетівського «Дротика» або «Чорної вдови», які здатні знищити ціль одним пострілом.

Цікаві фактиРедагувати

  • Дана модель лежить на столі у головній батареї Нормандії SR-2, що, можливо, натякає на те, що це улюблена гвинтівка Гарруса. У Mass Effect 2, при її використанні Ґаррус промовляє: "Люблю я цю гвинтівку!".

Випадкова вікі