Fandom

Mass Effect Wiki

M-96 «Мотика»/MEI

< M-96 «Мотика»

3822статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
М-96 "Мотика"-автоматична штурмова гвинтівка на базі класичної М-96, що поєднує низьку тепловіддачу з великою пробивною здатністю. Ця зброя відмінно підходить для будь бойовій ситуації.

ПокращенняРедагувати

  • (Рівень 1) М-96 "Мотика" знаходиться у Рендалла спочатку і розташовує базовими функціями.
  • (Рівень 2) Вольфрамова оболонка дозволяє краще пробивати броню, щити та кінетичні бар'єри мети. Додаткове фазовий вплив усуває ефект захисних полів ефекту маси.
    • Вартість: 500 кредитів.
  • (Рівень 3) Прицільна оптика VII збільшує точність роботи стандартного прицільного комп'ютера. Агрегат, що містить перекалібрувати кваріанскіе пристрої для відстеження променів, стабілізує зброю за допомогою телеметричних даних, зібраних спецназом мігрують Флоту.
    • Вартість: 1000 кредитів.
  • (Рівень 4) Швидкі напрямні збільшують наноситься зброєю шкоди, посилюючи генератор поля кінетичним пульсаром, що дозволяє підвищити швидкість випускаються снарядів.
    • Вартість: 2000 кредитів.
  • (Рівень 5) Антарктичні радіатори дозволяють швидше відводити тепло від зброї. Проект розроблений на основі принципів, відкритих земним математиком Фур'є; радіатори додатково покриті нульовим елементом.
    • Вартість: 3000 кредитів.

Випадкова вікі