FANDOM

Шаблон:ОружіеME2

Опис Редагувати

М-96 "Мотика" - потужна напівавтоматична штурмова гвинтівка. Це своєрідний гібрид снайперської і штурмової гвинтівки. Хочете штурмову гвинтівку з нульовою віддачею? Снайперську гвинтівку без оптики для середніх дистанцій? Будь ласка - М-96 Мотика працює на два фронти. Однаково ефективна проти броні, щитів і бар'єрів.

Отримання Редагувати

У Mass Effect 2 - DLC: Комплект "Вогнева міць". Доступно відразу після установки в збройовому шафці.

Використання Редагувати

Гвинтівку М-96 Мотика можуть використовувати: Грюнт, Гаррус, Самара, Легіон, Заїд.

Mail
Відправник: Привид
Тема: Важка гвинтівка "Мотика"

Шепард,

Міранда і Сузі днями працювали з даними аналізу бою і Сузі прийшла до цікавого висновку: їй здається, що в гонитві за новим і сучасним ми забули про перевірених старих технологіях. Взагалі-то я не дуже схильний звертати увагу на такі ідеї, але якщо штучний розум критикує тебе за любов до високих технологій, про це варто задуматися.

Прийнявши це думка до дії, ми доставили на "Нормандію" кілька важких гвинтівок "Мотика". Вони перероблені під роботу на термозарядах, але в іншому це ті ж надійні старі гвинтівки, які колоністи використовували протягом десятиліть.

Доброю полювання!

Випадкова вікі