FANDOM

Шаблон:Widgets

ME2
ME2 PRC CP 9
ME3
ME3 MP
MEI
М96 "Мотика" (англ. M-96 Mattock)-штурмова гвинтівка з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Зауваження гравців Редагувати

  • Напівавтоматичний тип стрільби робить гвинтівку дуже зручною для влучної стрільби, наприклад, в голову, або, щоб вбити супротивника за один постріл на середньому або далекій відстані. Однак на ближній дистанції напівавтомат може доставити серйозні проблеми.
  • Основний недолік зброї-низька ефективність на ближній дистанції внаслідок низької скорострільності.
  • Цікаво, що у "Мотики" існує як мінімум чотири модифікації: разорителей "Цербера", М-55 Аргус, модифікована гравцем, і нарешті, гвинтівки сотників, але якщо відняти зі списку гвинтівку центуріона (вона недоступна гравцеві), то їх всього три. Також М-96 Мотика є рекордсменом за кількістю існуючих її модифікацій з відомих нам марок, поступаючись тільки пістолету М-3 Хижак.
  • Дуже добре комбінувати з поліпшеною місткістю і бронебійною модифікацією, в такому випадку, можна "викошувати" як групи слабких ворогів, так і виступати проти сильних супротивників.
  • В Mass Effect 2 виглядає трохи по-іншому: за ручкою для перенесення можна побачити оптичний приціл (дрібна коробочка).
  • Щось середнє між снайперською гвинтівкою і автоматом, і найкраще підійде для класів, не так часто вступають у ближній бій. Найближчий аналог в реальному світі-гвинтівки класу DMR (Designated Marksman Rifle). Використовуються т.н марксманамі для точної стрільби на дистанції, недоступні для стандартного зброю відділення. З відомих-СВД і M39 EMR.
  • Бюджетний варіант разорителей.
  • Порівняно невелика вага, пристойний шкоди, середній запас термозарядов.
  • Особливо хороша в руках турианца, прокачаних на утрату і стабільність зброї. У поєднанні з обвісом "Тепловізійний приціл" показує виняткову кучність стрільби. У такій комбінації цілком здатна замінити собою снайперські гвинтівки "М-13 Хижак", M-90 "Індра" і M-29 "Ікло".
  • З модифікацією "Довгий ствол", при меншій вазі, більш високою скорострільності і точності, легко складе конкуренцію навіть гвинтівці М-55 Аргус, хоч і має, в порівнянні з останньою, більш скромний боєзапас.

Цікаві факти Редагувати

  • В одній з катсцени DLC: Цитадель піхотинець найманців використовує "мотика" з лазерним прицілом.
  • Мотика-це сільськогосподарське хліборобське зброю. Дивно, що так названа гвинтівка.
Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі