Fandom

Mass Effect Wiki

M-7 «Найманець»

3822статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
ME3.png
ME3 PRC CITADEL.png
ME3 MP.png
ME3 PRC MP5.png
M-7 «Найманець»
ME3 Lancer Assault Rifle.png
Тип  Штурмова гвинтівка
Виробник  Хане-Кедар, Альянс Систем
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  DLC: Цитадель
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
38

M-7 «Найманець» (англ. «Lancer») - штурмова гвинтівка з гри Mass Effect 3.

Цікаві факти Редагувати

  • Гвинтівка повернулася в серію Mass Effect в третій частині з завантажуваним контентом після, здавалося б, повного забуття в зв'язку з переходом на термозаряди.
  • Можливо, повернення до виробництва "Найманця" обумовлений тим, що в затяжній війні, яку Альянс веде з Женцями, економічно вигідніше зброя, що  не вимагає термозарядів.
  • До 2184-го року стала найпоширенішою гвинтівкою в освоєній частині галактики. А вже через два роки являє собою досить рідкісний, але цінний зразок.
  • Використовувалася в якості штатного зброї Альянсом Систем у Війні Першого Контакту .
  • На 2183-2185 рік була штатної гвинтівкою Збройних Сил Альянсу Систем.
  • Друга штурмова гвинтівка, відновлююча свій боєзапас. Перша - Протеанский випромінювач.
  • М-8 "Месник", очевидно, є модифікацією М-7, адаптованої до роботи на термозарядах.
  • Улюблена гвинтівка Заїда Массані, Джессі, використовує змінену модель гвинтівки М-8, але, виходячи з її віку (Заїд користувався нею задовго до введення термозарядів), це М-7.
  • Назва гвинтівки перекладається як "кавалерист-пикинер", тобто "Улан". "Наймит", очевидно, було отримано через freelancer - "вільний стрілець", що також не цілком коректно.

Фігурування Редагувати

Випадкова вікі