FANDOM

М-7 "Найманець"
ME3 Lancer Assault Rifle.png
Тип  Штурмова гвинтівка
Виробник  Хані-Кедар, Альянс Систем
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  DLC Розплата
Рівень предмета  Дуже рідкісний
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
38

Опис Редагувати

М-7 "Найманець" - рідкісна колекційна річ, виявлена ​​незабаром після війни Першого контакту. "Найманець" був відновлений невідомим майстром-зброярем, і зараз він використовує високошвидкісні боєприпаси від сучасної зброї. У ньому не використовується охолодження, на відміну від виділяє тепло озброєння попередньої епохи. На даний момент існує лише кілька примірників цієї чудової моделі.

Отримання Редагувати

Зброя входить до складу DLC Розплата. Дана штурмова гвинтівка відноситься до "Дуже рідкісним" предметів і можна отримати купуючи в магазині "Набір Спектра", "Елітний набір Спектра" або Набір "Арсенал"

Ця зброя так само можна знайти під час проходження DLC Цитадель. Її дуже складно припустити т.к. вона буде лежати на самому видному місці при проходженні місіїАрхів Цитаделі: Втеча: один з членів команди помітить архівну запис про неї, саме в цей момент вона перебуває максимально близько.

Сумісні модифікації Редагувати

Компенсатор віддачі Покращення магазину Бронебійна модифікація Довгий ствол Високоточний приціл Лезо інструметрона Тепловізійний приціл Стовбур з високою початковою швидкістю Надлегкі матеріали

Нотатки гравців Редагувати

  • Зовні схожа зі штурмовою гвинтівкою M-8 "Месник". Виразно, М-8 є продовженням цілої лінійки озброєнь, частиною якої є і "Найманець".
  • Найнижча швидкість витрати боєприпасів і швидке їх відновлення робить М-7 "Найманець" кращим серед що не потребує термозарядов зброї. При повному спустошенні регенерація - 5 секунд, при неповному - 1 секунда. Відновлює 33% боєзапасу в секунду.
  • У третій частині гри характеристики набагато краще ніж у першій де вона була "початковій" штурмовою гвинтівкою.
  • Перезарядка не починається під час бігу. Необхідно або постояти/посидіти в укритті, або рухатися кроком.

Випадкова вікі