Фэндом

Mass Effect Wiki

M-76 «Привид»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться

Шаблон:Widgets

ME2.png
ME3.png
ME3 MP.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про штурмової гвинтівки з Mass Effect 2 і Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про лідері Цербера, перейдіть на Привид.
• Для перегляду статті про карті мультиплеєра, перейдіть на Опорна база "Привид".
• Для перегляду статті про ворога з Mass Effect, перейдіть на Гет-привид.
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect, перейдіть на Броня "Привид".
• Для перегляду статті про броні з Mass Effect 3, перейдіть на Броня "Привид" (Mass Effect 3).

М-76 Привид (англ. M-76 Revenant)-кулемет (ігромеханіческі-штурмова гвинтівка) з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Зауваження гравців Редагувати

  • "Привид" має боєприпасів більше, ніж будь-яка зброя в своєму класі, за винятком Імпульсної гвинтівки гетів і Тайфуна. Тому, його добре використовувати проти великої групи супротивників або для ведення переважної вогню. Цьому також сприяє висока скорострільність.
  • Найкраще озброїти"Привидом" Ешлі Вільямс, яка є відмінним стрільцем, що істотно знижує ефект від низької точності зброї.
  • З мінусів можна відзначити велику вагу, сильну віддачу і малу точність.
  • Цілком прийнятна для штурмовиків і солдатів в бою на середній дистанції.
  • Хороший для знищення Атласа, Прайма і Твари.
  • З цієї зброї можна стріляти на бігу-при веденні вогню швидкість переміщення падає, як при прицілюванні.
  • Ефективний при стрільбі по цілях на малої і середньої дистанції. При стрільбі на великій дистанції майже марний через низьку точності.
  • Без установки стабілізатора віддачі та тепловізійного прицілу більша частина випущених куль відлітає в нікуди, що особливо критично при веденні вогню по рухомим цілям на середній дистанції.
  • Досить низький шкоди при чималій вазі і досить посередньої точності.

Цікаві факти Редагувати

  • Цей кулемет використовував Сірий Посередник. При цьому він з легкістю стріляв, тримаючи його в одній руці.
  • Наглядач Курил так само носить його в одній руці, з чого можна припустити, що він використовує імплантати-підсилювачі.
  • Віддачу зброї можна зменшити, встановивши на нього стабілізатор віддачі.
  • З модифікацією оптичного прицілу (зменшує розкид) Привид стає придатним навіть для далекої дистанції.
  • В Mass Effect 2 віддача помітно нижче, ніж в Mass Effect 3, тому в Mass Effect 2 цей кулемет більш кращий.
  • У Mass Effect 3 M-76 "Привид" використовується нальотчиками в одному з ігрових роликів під час проходження місії Пріоритет: Тесса-будучи таким чином (поряд з основною зброєю нальотчиків, туріанской гвинтівкою "Фестон") однієї з двох моделей стрілецької зброї виробництва рас Цитаделі, які використовуються наземними силами Женців.

<!-Навігаційні шаблони->

Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

<!- Interwiki links ->

Випадкова вікі