FANDOM

M-6 «Кат»
M-6 Кат ME3
Тип  Великокаліберні пістолети
Виробник  Невідомий
Тип ведення вогню  Одиночний
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 Невідомо
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
6 30

Опис Редагувати

Надзвичайно точне забійне зброю.
«Кат» - улюблена зброя ватажків найманців і технічних фахівців організації "Затемнення". Дорожнеча компенсується потужністю, зазвичай в рекламі цього пістолета фігурує розлючений кроган і слоган: "Кат" б вам дуже знадобився!"

Використання Редагувати

M-6 «Кат» можуть використовувати: Ліара Т'Соні, СУЗІ, Талі'Зора, Кайден Аленко, Явік, Найрін Кандрос, Урднот Рекс, Джейкоб Тейлор, Джек, Касумі Ґото, Міранда Лоусон.

Застосування Редагувати

Прекрасне зброю, яка полегшить життя гравцеві на довгий час. Ставши краще в порівнянні з Mass Effect 2, "Кат" відмінно підходить для ураження цілей на дальній дистанції, чому сприяє висока точність і висока потужність зброї. Він впорається з будь-яким супротивником, навіть з Баньши і Фантомом, якщо діяти злагоджено і акуратно. Тому "Кат" прекрасно підходить для всіх класів і допоможе навіть у саму важкій ситуації.

Отримання Редагувати

  • Одиночна гра: M-6 «Кат» можна купити в магазині на Цитаделі або знайти під час місії Арран: колишні вчені "Цербера", після виходу від учених через темний коридор і підйому по сходах, в такому ж коридорі ліворуч, на трубі.
  • Колективна гра: Зброя відноситься до "Рідкісному" і може випасти з середньою ймовірністю в "Набір Ветерана" і з високою ймовірністю у всіх залишилися наборах.

Сумісні модифікації Редагувати

ME3 Heavy Pistol Melee Stunner ME3 Upgrade Assault Rifle Penetration Module ME3 Upgrade Assault Rifle Magazine Upgrade ME3 SMG High Caliber Barrel ME3 SMG Scope Upgrade ME3 SMG Ultralight Materials ME3 Pistol Heavy Barrel ME3 Pistol Cranial Trauma Systeme ME3 Power Boost

Випадкова вікі