FANDOM

КатІконка
Невідомо
M-6 Кат ME2
Тип Великокаліберні пістолети
Точність Середня
Віддача Висока
Тип ведення вогню Напівавтомат
Скорострільність 96 вист / хв
Час перезарядки 1.43 сек.
Шкода
Базовий збиток Невідомо
Шкода броні x1.5
Шкода щитам x1.0
Шкода бар'єрам x1.0
Боєприпаси
Обойма 6
Макс. боєприпас Первинний Немає
Запас у броні 19
Після оновлення Немає поновлення
Максимум 19
Боєприпасів у підзарядці 3-7

Опис Редагувати

Надзвичайно точна і зручна зброя. Непогано пробиває броню; проти щитів і біотичних бар'єрів не такий ефективний. Може бути модернізований до великокаліберного пістолета M-3 «Хижак».

«Кат» - улюблена зброя ватажків найманців і технічних фахівців організації «Затемнення». Дорожнеча компенсується потужністю. Зазвичай в рекламі цього пістолета фігурує розлючений кроґан і слоган: «Кат» би вам дуже знадобився!"

Застосування Редагувати

«Кат» є чудовим пістолетом і прекрасно підходить для будь-яких класів. Цей пістолет не має слабкостей М-3 «Хижак», а також став набагато сильнішим і вбивчим за свого "брата". Гравець з таким пістолетом може як ножем розрізати лінії оборони противника, зупиняти атаки деяких ворогів, наносити точкові удари по ключових позиціях ворога і т.д. Проста піхота в Mass Effect 2 для «Кат» не є загрозою. З більш серйозними противниками, такими як ІМІР, Нащадок і т.п. пістолет справляється менш ефективно (як і будь-який інший великокаліберний пістолет), але в руках досвідченого гравця він здатний укласти в могилу і цих "складних" супротивників.

Отримання Редагувати

М-6 «Кат» дарує Мордін солус, під час місії Досьє: Професор при відвідуванні його клініки.

Використання Редагувати

Ця зброя можуть використовувати: Джек, Джейкоб, Міранда, Мордін, Талі, Касумі, Ліара і Аманда Кенсон.

Випадкова вікі