FANDOM

ME2.png
ME3.png
ME3 MP.png
Disambiguous.png Невизначеність
Ця стаття про пістолет з Mass Effect 2 і Mass Effect 3.
• Для перегляду статті про пістолет з DLC: Наземний опір до Mass Effect 3, перейдіть на Пістолет «Екзекутор».
• Для перегляду статті про дробовик з Mass Effect, перейдіть на Дробовик "Кат".

M-6 «Кат» (англ. M-6 Carnifex) - великокаліберний пістолет з ігор Mass Effect 2 і Mass Effect 3.

Примітки Редагувати

  • Дуже хороша зброя для мультиплеєра, якщо повісити додаткові модулі. На складності Бронза можна вбити супротивника без щитів одним пострілом в голову. На більш високих рівнях складності, також після модифікацій, може знадобитися два постріли в голову або додаткове використання тактичної маскування.
  • На дану зброю краще відразу поставити "Поліпшена обойма" і "Ствол великого калібру".
  • Має велику схожість за параметрами з пістолетом M-77 «Паладин», хоча має більший боєзапас.
  • Має хорошу точність.
  • З модулями "Ствол великого калібру" і "Приціл", замінить снайперську гвинтівку N7 «Герой».
  • Низький темп стрільби, але висока точність.
  • Добре пробиває бар'єри і щити.

Цікаві факти Редагувати

  • M-77 «Паладин» є варіацією М-6 «Кат».
  • В кінці гри (одиночної) Шепард використовує тільки «Кат». Навіть якщо у нього, на момент "Фінального забігу" в нього була інша збря (наприклад, «Скорпіон»), вона замінюється на «Ката». Це теж, грубо кажучи, "мем" гри.
Зброя з гри Mass Effect 2
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі