Фэндом

Mass Effect Wiki

M-622 «Лавина»

3823статті у
цій вікі
Добавить новую страницу
Коментарі0 Поделиться
Шаблон:Widgets
PL.png
ME2.png

Шаблон:ОружіеME2M-622 "Лавина"(англ. M-622 Avalanche)-важку зброю в Mass Effect 2.

Запис кодексу Редагувати

Шаблон:Опісаніе2

Зауваження гравців Редагувати

  • На відміну від інших зразків важкої зброї в Mass Effect 2, M-622 "Лавина" не знижує швидкість пересування Шепард(а), коли знаходиться у капітана в руках.
  • Завдяки порівняно високій скорострільності, великому боєзапас і нанесення шкоди за площею є гарним вибором проти натовпів рядових супротивників. Слабких ворогів, таких як хаскі, вбиває миттєво.
  • Великі модифікатори шкоди броні, щитів та бар'єрам і скорострільність дозволяють "Лавина" швидко позбавляти захисту навіть дуже міцних ворогів.
  • Противників зі знятими бронею, щитами і бар'єрами, яких "Лавина" при цьому не здатна знищити одним пострілом, зброя може заморозити, тимчасово обездвижив і зробивши більш уразливими для подальших атак (подібно до дії кріопатронов).

Цікаві факти Редагувати

  • Як і багато інші зразки важкої зброї з Mass Effect 2, "Лавина" спочатку планувалася розробниками до включення в Mass Effect 3 (зокрема, один з передрелізні скріншотів показував застосування Шепард(ом) даної зброї проти "Атласа" під час місії Пріоритет: Сур'Кеш), проте була вирізана з гри на більш пізньому етапі розробки. Як і у випадку з іншими вирізаними видами важкої зброї, в коді гри збереглися сліди від наявності в ній "Лавини".
  • В Mass Effect 3 в DLC: Левіафан в лабораторії доктора Брайсона (за склом) коштує збільшений варіант цієї зброї.
  • На відміну від інших зразків важкої зброї з трилогії Mass Effect, Лавина стріляє не пряма-снаряд летить по балістичній траєкторії.
  • Постріл з "Лавини" може бути попередньо "заряджений" шляхом затискання кнопки вогню на деякий час-однак ніякої різниці між звичайним і "зарядженим" пострілами немає.
Зброя з гри Mass Effect 2

Випадкова вікі