FANDOM

Шаблон:ОружіеME2

Опис Редагувати

М-5 Фаланга - потужний крупнокаліберний пістолет. Виробляється Альянсом систем в якості табельної зброї для бійців і офіцерів. Однаково ефективний проти щитів, броні і біотичних бар'єрів, що робить його прекрасним великокаліберним пістолетом і могутньою зброєю на полі бою.

Застосування Редагувати

Фаланга чудово замінює М-3 "Хижак"або М-6 "Кат", причому не має тих слабкостей, які присутня в оригінального пістолета. "Фаланга" прекрасно впорається з будь-яким піхотинцем, який би захистом він не володів. З важкою технікою і важкими піхотинцями, на зразок Имираа, преторіанців, Нащадока і т. П. Справляється менш ефективно, проте за підтримки напарників і здібностей цей пістолет здатний здолати їх. І все ж через лазерної указки і невисокою скорострільності зброю для недосвідченого гравця є не кращим варіантом великокаліберного пістолета в ME 2.

Отримання Редагувати

Входить у складі DLC "Вогнева міць". Пістолет автоматично потрапить до вас у арсенал після установки DLC. Судячи з листа, що надсилає Привид, "Фаланги" дістав для збройного арсеналу "Нормандії" Джейкоб, а главі "Цербера" ми зобов'язані лазерними прицілами на цих пістолетах.

Mail
Відправник: Привид
Тема: Великокаліберний пістолет "Фаланга"

Шепард!

Сузі повідомила мені, що Джейкоб не так давно отримав від деяких невідомих друзів кілька пістолетів М5 "Фаланга". Дбайливість Джейкоба похвальна, але якби він звернувся до мене, я б все організував. Ми обговорили це питання, і я вирішив, що ще кілька "фаланги", а також запасні частини, лазерні приціли і керівництва по ремонту на "Нормандії" не завадять. Користуйтеся ними так як вважаєте за потрібне

Використання Редагувати

М-5 Фаланга можуть використовувати: Міранда Лоусон, Джейкоб Тейлор, Талі, Ліара Т'Соні, Джек.

Випадкова вікі