FANDOM

ME3
Disambiguous Невизначеність
Ця стаття про зброю.
• Для перегляду статті про систему, перейдіть на Гідра.
• Для перегляду статті про карту з мультиплеєра, перейдіть на Угрупування «Гідра».
• Для перегляду статті про дробовик з Mass Effect, перейдіть на Дробовик «Гідра».
• Для перегляду статті про броню з Mass Effect, перейдіть на Броня «Гідра».
M-560 «Гідра»
M-560 «Гідра»
Тип  Важка зброя
Виробник  Альянс Систем
Тип ведення вогню  Автоматичний
Отримати  Тучанка: бомба
Вага 
 
Місткість 
 
Скорострільність 
 
Шкода 
 
Влучність 
 
Боєприпаси
Обойма Резерв
1 0

M-560 «Гідра» — важка зброя у грі Mass Effect 3.

Запис у Кодексі Редагувати

До появи моделі M-560, пускові установки призначалися для знищення одної броньованої цілі, або для одночасного ураження декількох не броньованих супротивників. З "Гідрою" бійцю більше не доведеться вибирати один варіант з двох.

"Гідра" стріляє залпом з мініатюрних ракет, кожна з яких управляється незалежною системою наведення, яка шукає незахищених супротивників. При зіткненні з цілью у ракеті послідовно вибухають три заряда. Перший перевантажує кінетичні бар'єри цілі, потім другий руйнує її броню, дозволяючи третій проникнути всередину цілі і здетонувати прямо у ній.

Отримання Редагувати

Пускова установка М-560 дійсно врятує вам життя на трьох завданнях — Пріоритет: Земля — Лежить в одному з магазинів по ліву сторону (обличчям до Руйнівника). Довго шукати не доведеться, гармата лежить за вітриною магазину, там їх всього два. Другий раз — Тучанка: бомба. Лежить біля металевої колони по праву руку від позиції оборони лейтенанта Віктуса. Краще використовувати у самому кінці — коли з'явиться "Атлас". Третій раз — Пріоритет: Тесія для знищення Баньші, так як ховатися від неї нікуди.

Нотатки гравців Редагувати

  • Для максимальної ефективності рекомендується накопичувати заряд до максимуму, однак для цього потрібне гарне укриття де вас ніхто не дістане.
  • Досить непогано вбиває одиночних супротивників начебто Баньші або Атлас, правда потрібен якийсь час для зарядки.
  • Має великої шкоду.
Зброя з гри Mass Effect 3

Випадкова вікі