FANDOM

PL
ME2
ZTPOR
M-451 «Смерч»
M-451 «Смерч» (Mass Effect 2)
Тип Важка зброя
Точність Висока
Віддача Відсутня
Тип ведення вогню Автоматичний
Скорострільність 800/хв
Час перезарядки н/д сек.
Пошкодження
Базові пошкодження Невідомо
Пошкодження броні x1.35
Пошкодження щитам x1.35
Пошкодження бар'єрам x1.15
Боєприпаси
Обойма н/д
Макс. боєприпас Первинний 500
Запас у броні 549
Після оновлення 579-950
Максимум 625-1000
Боєприпасів у підзарядці 260

Запис у Кодексі Редагувати

Вогнемет М-451 "Смерч" являє собою сплав хитрих інженерних рішень, жорстокості і захоплення його творцями промисловим шпигунством. Він був створений у 2160-х роках – тоді люди застосовували вогнемети для знищення рослинності і льоду на поверхні колонизованих планет. В умовах екстремально низьких температур і сильно відрізняючогося від земного складу повітря атмосфери, процес горіння міг відбуватися зі значними перебоями. В Альянсі Систем розуміли, що це стане серйозною проблемою для військових – розвідка отримала завдання здобути креслення надійного і невибагливого туринського вогнемета "Хіерас", з яким успішно впоралася.

Результатом подальшої розробки став "Смерч" – універсальний вогнемет, що працює практично на будь-якому рідкому паливі. Турианський варіант працював на низькооктанових вуглеводнях, які добувалися з крупних морських ссавців зразків земних китів. Інженери людей проаналізували склад цієї речовини і створили аналог, який може бути зроблений із зарядів для важкої зброї за допомогою інструметрона.

Вогнемет розпорошує субстанцію з температурою горіння близько 1600 градусів за Цельсієм. Це нижче температури плазми, однак область ураження значно більше. Крім прямої шкоди вогнемет вражає супротивника нервовопаралітичним газом, а в разі пошкодження броні вогонь швидко випалює весь кисень усередині костюма. "Смерч", можливо, не найнебезпечніша зброя в арсеналі Альянсу Систем, проте бояться його більше всього.

Отримання Редагувати

Знаходиться в одній з кімнат цеху вибухаючого заводу "Ельдфель-Ешланд" на планеті Зоря (завдання Заїда Масані у DLC "Ціна помсти").